Skocz do zawartości
Forum

Być z nim czy nie?


Gość Carryyyyy

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 20 lat, od trzech miesięcy spotykam się z chłopakiem, który jest moim przeciwieństwem. Mój styl życia jest odmienny. Ja raczej mało imprezowałam on z kolei jest królem imprez. Uwielbia alkohol, pali papierosy a czasem pali jointy itp. Ja z kolei lubię wypić z towarzystwem ale palenia nie znoszę ! .Ja jestem raczej sportowym typem, biegam, póki co półmaratony :), trochę jeżdżę konno , gram w tenisa i jeżdżę na rowerze . Studiuję kierunek prawno-ekonomiczny , interesuje się rozwojem osobistym, psychologią itp. Kocham kino, filmy lubię On pracuje póki co jako magazynier, ale studiuje informatykę , która jest jego konikiem bo prowadzi jeszcze prywatną działalność w której zajmuje się naprawą komputerów itp. Lubię spędzać z nim czas, jest fajnym chłopakiem ale z przyjacielem czasem zachowują się jak dzieci. Ja wtedy zastanawiam się czy ja jestem za poważna. Mama uważa, że zasługuję na kogos lepszego, że zmieniłam się ogólnie. Koleżanka uważa, że trochę przesadzam. Ale czasem mam poczucie, że jestem tylko marnym elementem jego życia. Na początku jak zawsze fajerwerki a teraz jest średnio, czasem jak zwrócę mu uwagę, że mi nie pasuje palenie, brak planów na życie, trochę dziecinność to mówi, że się raczej nie zmieni bo taki jest i ustatkuje się później a teraz chce się bawić. Poza tym przeprowadziłam się i studiuję on też i do tego pracuje nasze spotkania są ograniczone. Ale czy w tej sytuacji powiedzenie "przeciwieństwa się przyciagają" ma sens? Czy warto być z nim? Prosze o pomoc , chce poznać Wasze zdanie, spojrzenie na sytuację z Waszej perspektywy. Pozdrawiam ciepło.

Odnośnik do komentarza