Skocz do zawartości
Forum

Nowa praca


Gość Monka

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, piszę do Was bo nie wiem jak podejść do tematu i potrzebuję rady. Kilka miesięcy temu rozpoczęłam nową pracę w budżetówce. Na rozmowie klasyfikacyjnej powiedziałam ile chciałabym zarabiać i na tym koniec. Nie negocjonowałam stawki, bo na tamten moment wydawało mi się ok. Mam małe doświadczenie w tej dziedzinie, choć jestem po studiach, ale w praktyce mam tylko 1,5 roczne doświadczenie. Teraz skończył mi się okres próbny i muszę napisać podanie z prośbą o przedłużenie zatrudnienia. Myślę, że to będzie dobry moment i chyba jedyny żeby zapytać się czy jest możliwość jakiejś podwyżki. Czy sądzicie, że to będzie w porządku? Ogólnie wydaje mi się, że się sprawdziłam na tym okresie próbnym, tylko zakres obowiązków jest mega duży niż myślałam. Zastanawiam się jak uzasadnić swoje zapytanie o podwyżkę, czy wypada jeśli jeszcze nie ma zgody o zatrudnienie? Ale kiedy będę mogła walczyć o podwyżkę, skoro na rozmowie klasyfikacyjnej o tym nie mówiłam? Proszę doradźcie mi.

Odnośnik do komentarza

Uwzględnij to w podaniu, napisz że liczysz na większą stawkę, że względu na duży zakres obowiązków. 

Ja bym podpytała kierownika, ale pamiętam Twój poprzedni wpis, więc raczej nie zapytasz i pewnie też nie napiszesz. 

Brak Co pewności siebie i to Cię blokuje. 

Nigdy nie będzie odpowiedniego momentu, tym bardziej po otrzymaniu umowy. 

Odnośnik do komentarza

Cześć, owszem pisałam wcześniej, ale nie mogłam znaleźć swojego wątku to stworzyłam nowy, pisząc wszystko od początku.