Skocz do zawartości
Forum

Po nerwicy


Gość Lukasz36

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lukasz36

Witam. Udało mi się wyjść z nerwicy lękowej po 13 latach, zaczynała się on rodzić od wypadku samochodowego w dzieciństwie. Rodzina to ignorowała, ważne, że pieniądze były wzięte za moje pół roku cierpienia w szpitalach. Przez wiele lat nie pracowałem, pracuję od kilku lat i nawet w miarę zarabiam. Całe życie mieszkałem właśnie z rodzicami w dużym mieście po czym przeprowadziłem się z nimi 35 kilometrów za miasto. Obecnie walczę by nerwica nie nawróciła. Ta przeprowadzka się do tego przyczyniła 4 lata temu. To właściwie tu doznałem największej depresji. Zdaję sobie sprawę, że będę musiał kupić mieszkanie. Problem jest taki, że w pokoju zamknąłem  się na te 13 lat w starym mieszkaniu, tutaj jestem od czterech i muszę jeszcze spędzić  kolejne 4 lata by odłożyć na wpłatę do kredytu. Siedzę w najmniejszym pokoju na górze. Czuję, że mój czas wyjścia z więzienia bo tak to nazywam dobiega końca, choć nie mam powodów do radości, biorę leki, przez tą przeprowadzkę w zasadzie udałem się do psychiatry. Niech mi ktoś doradzi, jak wytrzymać kolejne kilka lat i mieć chęci do życia przez ten czas. Byłem już bliski zwariowana zaraz po przeprowadzce bez ogrzewania, a latem tu jest duszno. Brać życie jakie jest? Wiem, że dziewczyny żadnej nie poznam i nawet o tym nie myślę bo nie spełniam nawet minimalnych kryteriów, nie zadręczam się tym, chcę żyć sam, ale gdzieś bliżej tego miasta gdzie są ludzie tyle mi tylko wystarczy. Nie mam się czym dzielić, wspomnieniami itd. więc nawet nie szukam znajomych ciągle udaję, że jest ok np w pracy, już się tego nauczyłem. Osoba chora w Polsce była wyśmiewana z czym się spotykałem też od strony matki, ale wiem, że każdy dostanie swój krzyż, więc jej nic złego nie mówię. Obecnie zmagam się z prostactwem w pracy, ale uczę się tym nie przejmować ponieważ skoro moim problemem było to, że miałem lęki, tak kogoś problemem jest jego zachowanie. Staram się unikać