Skocz do zawartości
Forum

Autyzm -problemy z logicznym mysleniem


Gość Sebastian

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sebastian

Mam 24 lata i jestem wykluczony ze społeczeństwa.Jestem niepelnosprawny na autyzm i mam problemy z logicznym na dodatek myślenie co niemożliwa mi zrealizować się zawodowo ,nie umiem żadnego zawodu zdobyć,mam problemy z organizowaniem się ,z pamięcią ,zrozumieniem poleceń.

Słabo mi idzie utrzymanie rozmowy.

Psychiatra ani psycholog nie chce w opinii mi napisać ,że jestem wykluczony ze społeczeństwa.A to jest niestety prawda.A kto może mi napisać taka opinie.Czy prawo do takich osob jak ja unika takich tematów ,że nie mogą tego napisać ?Albo nie chcą do swiadomosci przyjąć ,że tak jest.

Jestem na takim poziomie ,że umiem się sam ubrać i zrobić jedzenie i postrzatac.Nie umiem gotować ,ani prac ,nie znam się na środkach czystości.Nie pojmuje takiego czegoś jak centralne ogrzewanie,albo budowlanki,czy trochę skomplikowanych spraw.

Ze szkoły wiecznie wymagałem pomocy ze strony mamy ,bo nie dawał rady z nauka ,bardzo słabo mi do głowy szła.

W pracy mają mnie za debila,kretyna ,uloma .Chociaż pracuje w pracy chronionej .Nie mam tam kolegów i znajomych .Bardzo ciezko mi się uczy bo nie rozumiem co mówią .

Nie umiem się wcale nauczyć kontaktów społecznych nie umiem utrzymać wcale rozmowy,ani na 10 minut.

W tamtej pracy usłyszalem od kierownika ,że jestem przyjebany .

Nie raz za kare zostawałem w pracy dłużej jak coś spartaczyłem.Ludzie wtedy się że mnie śmiali.

Jestem zagubiona osoba nie wiem już co robic jak myśleć.Rodzice mnie nie rozumieją .Jestem sam z tym problemem .

Nie raz byłem zalamany .

Psycholog nie chciał ze mną rozmawiać ,bo go przygnebialem.

 

Odnośnik do komentarza
Gość Sebastian