Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Lęki w życiu codziennym.


Gość Kuxiarz12

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kuxiarz12

Mam na imię Piotr. Od pewnego czasu wydaje mi się, że coś jest ze mną nie tak, od 2 miesięcy podejrzewałem depresję aczkolwiek po zagłębieniu się w ten problem bardziej prawdopodobna jest fobia społeczna, ale od początku. Mam 17 lat jestem uczniem 2 klasy technikum. W podstawówce nie miałem łatwego życia, rówieśnicy naśmiewali się ze mnie czasem popychali i bili. Wtedy zacząłem się bać z każdym dniem nie chciałem coraz bardziej chodzić do szkoły ze względu na mój lęk. No ale podstawówka zleciała a ja poszedłem do gimnazjum. Z pozoru wszystko dobrze, ale mimo tego że znalazłem tam przyjaciół którzy byli raczej ekscentrykami przez co ja tez taki sie stalem dalej odczuwałem lęk że zaraz ktoś podejdzie popchnie zwyzywa. W 3 klasie miałem problem z jednym rówieśnikiem chciał on mnie pobić ale na szczęście wszystko skończyło się dobrze. Jednak mimo to, że schudłem, mam przyjaciól i jestem raczej wysportowany, nadal odczuwam lęk przed tym że coś się zaraz komuś we mnie nie spodoba i zacznie się na mnie wyżywać. Gdy chodzę sam strasznie boję się że ktoś zaraz mi coś zrobi. W sumie połowa mojego życia opiera się na lęku przed innymi a pozostała na rozmyślaniu i analizowaniu co zrobić by nikomu się nie narazić... Nie do końca wiem czy ten problem nadaje się na wizytę u psychologa, dlatego chciałem zapytać najpierw tutaj. A w nawiązaniu do tego czy przy wizycie u psychologa osoby niepełnoletniej wymagana jest obecność rodzica? I czy rodzic będzie powiadamiany o szczegółach naszych rozmów?

Odnośnik do komentarza