Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Lęki, panika, niestabilne emocje


Gość Wrrk19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Jestem studentką i od niedawna zaczęłam psychoterapię. Poszłam do psychologa z nieradzeniem sobie z emocjami. Moim głównym problemem jest to że doszukuję się odrzucenia tam gdzie go tak naprawdę nie ma. Torturuję się w myślach gdy coś źle powiem, albo zrobię nieodpowiednio i potrafię o tym rozmyślać cały dzień, denerwuję się wtedy na siebie i się wściekam jaka jestem beznadziejna i że źle wypadłam przy danej osobie. Nie znoszę być niepunktualna, gdy się spóźniam np. na uczelnię boję się wejść bo wydaje mi się, że wszyscy będą zwracać na mnie uwagę i wyśmiewać a prowadzący będzie mnie karcił dlaczego się spóźniłam. Ze strony znajomych boję się, że gdy się spóźniam ta osoba nie będzie na mnie czekała i pójdzie sobie. Gdy nie zrobię na czas na uczelnię tego co trzeba, boję się że będę karcona przez prowadzącego, albo że zostanę wyrzucona że studiów. Boję się reakcji ludzi na mnie. Przy kontaktach z ludźmi obserwuję ich jak na mnie reagują, czy się złoszczą, czy nie krzyczą czy będą dla mnie mili. Nie radzę sobie już ze sobą, moje problemy zaczęly się, gdy znalazłam właściwego chłopaka i teraz jest jeszcze gorzej. Jest dla mnie bardzo dobry, traktuje mnie z szacunkiem planujemy wspólną przyszłość. Odkąd mieszkamy razem ciągle chcę przy nim być, doszukuję się w nim złości, odrzucenia czy krytyki. On ciągle chce ze mną rozmawiać, pyta dlaczego jestem smutna, czemu płaczę, najgorsze jest to że on tak naprawdę nie rozumie moich lęków. Mówi że wyolbrzymiam, wiem że tak jest ale mimo to mnie to przerasta. Gdy mnie uspokoi czuję się lepiej, mam lepszy nastrój, czuję ulgę. Fizycznie czuję się okropnie jestem zmęczona, osłabiona, wszystko mnie boli. Czuję jakby życie ze mnie uciekło, nie czuję się szczęśliwa, czuję się stara. Brakuje mi bliskości ludzi ale tak naprawdę się jej boję. Boję się dotyku ludzi, mam problemy z seksem, czuję wstyd.