Skocz do zawartości
Forum

psychoterapeuta nfz


Gość panstudent

Rekomendowane odpowiedzi

Gość panstudent

Witam serdecznie. Obecnie mieszkam w Warszawie, studiuję. Chciałbym pójść do psychoterapeuty na nfz. Gdzie najlepiej się udać, aby uzyskać pomoc specjalistyczną? Kiedyś chodziłem do psychologa w moim małym mieście, ale zbytnio mi nie pomógł, w ogóle nie wiem na jakiej zasadzie się to odbywało, bo to była poradnia psychologiczno-pedagogiczna. Jak bym miał pieniądze to bym chodził prywatnie, niestety nie mam. Mam problem, który utrudnia mi relacje z innymi osobami - nieśmiałość za dużo powiedziane, ale trudność, która objawia się od gimnazjum, może trochę wcześniej, blokuje mnie i moje działania, sprawia, że się zbytnio zamartwiam. Wiem, że ten temat był setki razy, ale zrobilibyście mi wielką przyjemność odpowiadając na niego. Czy dostanę się na psychoterapię, jakie warunki muszę spełnić? Ile trwa? I jakie macie odnośnie tego wrażenia? Jak wygląda? Oczywiście na nfz, czy to tak wygląda, że kolejka jest ogromna i terapeuta ma 10 minut na rozmowę? Czy trzeba mieć jakieś potwierdzone zaburzenie, aby móc się terapeutyzowac? Ktoś może mi powiedzieć, abym wziął się w garść i sam sobie pomógł, ale jakoś skutecznie mi to nie wychodzi, jakby jestem blokowany. Pozdrowienia :)

Odnośnik do komentarza
Gość onaa1982