Skocz do zawartości
Forum

Zmiany samopoczucia i inne dolegliwości u 15-latka...


Gość nicniepowiem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nicniepowiem

Witam, mam piętnaście lat, jestem uczniem klasy 3 gimnazjum. Może na początku opowiem coś o sobie.
Za czasów podstawówki byłem uczniem czwórkowym i piątkowym, miałem nagrody na koniec roku aż do 4 klasy podstawówki. Byłem ambitny, oceny gorzsze niż "dobre" były dla mnie karą. W następnych dwóch klasach brakowało mi bardzo niewiele do czerwonego paska na świadectwie, co mnie dość mocno poirytowało.
Potem zaczęło się gimnazjum, okres dojrzewania, rozwój psychiczny i fizyczny. Bardzo się zmieniłem, stałem się o wiele bardziej leniwy niż przedtem. Zacząłem zaniedbywać naukę. Nie byłem już "kujonem" jak za czasów podstawówki, nienawidziłem się uczyć (ale mimo wszystko dwie pierwsze klasy gimnazjum ukończyłem z średnią większą niż 4,2 bodajże). Średnio zależało mi na ocenach.
Od pewnego czasu mam słabszą pamięć, czasami trudno jest mi powiedzieć, co się działo wokół mnie kilka/kilkanaście minut temu lub coś bardziej szczegółowego o moim życiu sprzed kilku miesięcy (pewnie przez to, że moje dni wyglądają praktycznie tak samo). Pod koniec klasy 2-giej przychodziłem ze szkoły strasznie śpiący. Myślałem, że wystarczy po prostu odpocząć od nauki. Po powrocie do szkoły po wakacjach, w pierwszych tygodniach szkoły, znowu powracałem do domu zmęczony, ale tym razem ucinałem sobie drzemki, które zresztą polubiłem.

Czasami miewam swego rodzaju zaburzenia świadomości, robię coś i nie do końca wiem, co się wokół dzieje. Zazwyczaj mam tak, jak ktoś obserwuje to, co ja robię lub jak zaczynam coś robić po nagłym przerwaniu słuchania muzyki albo kiedy przebywam wśród większej ilości osób.
Wraz z okresem dojrzewania stałem się również aspołeczny, nie lubię ludzi, nie lubię przebywać wokół ludzi (oprócz garstki znajomych, z którymi lubię spędzać czas). Przez większość dnia preferuję samotność.