Skocz do zawartości
Forum

depresja,samotność


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam pewien problem..wydaje mi się że mam depresję..żadne zajęcie nie sprawia mi przyjemnośći, na nic nie mam ochoty...moja sytuacja jest taka że jestem studentką..jestem zadowolona z mojego kierunku sprawia mi przyjemnośc..jednak teraz jestem po sesji i mam duzo wolnego czasu. Mam rodzinę, mam chłopaka na którego mogę liczyć. Mama zawsze wspierała mnie finansowo, dbała o nasz dom i to żebyśmy nie były głodne, mam tez starsze siostry które przebywają wiekszość czasu poza domem..studiują,pracują. Jednak brakuje mi takiej szczerej rozmowy z nią,tego słownego wsparcia i tej akceptacji z jej i taty strony. Zacznę od początku..jak byłam mała nie byłam mega rozpieszczana..miałam mnóstwo kompleksów..do dziś pamiętam nic mi się w mnie nie podobało byłam strasznie chuda,ubrania takie żeby były, i do tego byłam okropnie nieśmiała...brakowało mi tej pewności siebie, w szkole bałam się udzielić odpowiedzi, nie raz dzieci się ze mnie śmiały a mi było wstyd..wstydziłam się siebie i to jak wyglądam...miałam bliskie kolezanki trzymałyśmy kontakt długi czas jednak po paru latach zerwałam kontakt i pojawiły się nowe kolezanki..kolezanki b dla mnie toksyczne..chciałam im się przypodobac za wszelką cenę..nie raz płakałam sama w domu...kolezanki mnie wykorzystywały..czy do napisania zadania czy do innych problemów z których nie mogły czy nie chciały sobie poradzić..na szczescie kontakt tez zerwałam skonczyłam podstawówkę i teraz wstąpiłam do gimnazjum...poznałam nowych ludzi z którymi chodziłam aż do liceum..mogę śmiało powiedzieć że była garstka osób z którymi mogłam porozmawiać czując się dobrze niestety historia się tu powtórzyła podobnie jak w podstawówce..wyśmiewanie..dalej tyle kompleksów..b niska samoocena..nieobecność na zajęciach..jednak miałam bliską przyjaciółkę..spotykałam się z nią dosyć często z perspektywy czasu też była dla mnie toksyczna...jednak jak się z nią spotykałam czułam sie potrzebna.