Skocz do zawartości
Forum

Samotność, tęsknota, płacz i studia.


Gość wasa

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem studentką pierwszego roku dosyć trudnego kierunku. Od domu rodzinnego dzieli mnie 380 km. I niestety tęsknie a moje życie przypomina rozdwojoną jaźń. Początkowo, do stycznia było mi łatwo, jeździłam raz na dwa tygodnie do domu na trzy-cztery dni, chłopak z którym jestem trzy lata przyjeżdżał z mojego miasta rodzinnego raz na miesiąc do mnie. Czasem było mi smutno ale radziłam sobie. Od stycznia niestety zaczęłam coraz bardziej tęsknić, z powodu zmiany planu zajęć w mieście studenckim aż do teraz, każdego tygodnia jestem w nim trzy dni w tygodniu po czym wracam do domu. Rozdwojenie opiera się na tym, że przez trzy dni jak jestem w mieście w którym studiuje płaczę, nic mi się nie chce, nie mogę na niczym się skupić, tęsknię za rodziną, chłopakiem, miastem rodzinnym, które jest spokojne, ciche i piękne i za tym wszystkim co znam, w mieście studenckim nie mam ochoty nigdzie wychodzić, to wynika też z tego, że nie trafiłam na bardzo towarzyskie i miłe osoby, nie tylko z grupy ale również na roku. Początkowo działałam w paru organizacjach, poznałam mnóstwo osób ale nie było nikogo kto by okazał szczerość czy po prostu normalność, brak egoizmu i rywalizacji. Taki kierunek. Trzy dni tutaj są ciężkie po czym przychodzi środa i od razu wsiadam w autobus i wszystko się zmienia. Jestem pełna energii, chce się uczyć, cały dzień mam rozplanowany, nie czuję przygnębiającej samotności i mam "do kogo gębę odezwać", spokój i radość, zainteresowanie moją osobą, nie ma mowy o smutku, płaczu czy jakichkolwiek negatywnych emocjach. Ale nadchodzi wieczór niedzieli i znowu się zaczyna. I tak cały czas. Jest mi ciężko samej, nie mogę stwierdzić, że mam problemy w kontaktach z innymi bo mam przyjaciółki ale niestety wszystkie są oddalone o 300,400 czy nawet 500 km ode mnie i zostaje tylko komórka, jestem towarzyska, próbowałam wszystkiego, starałam się zintegrować grupę i nawet parę