Skocz do zawartości
Forum

Sylwia7741

Użytkownik
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Personal Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Sylwia7741

0

Reputacja

  1. ~Ghhcbmj Ja miałam testy robione przez psychologa. Opinia była : inteligencja poniżej przeciętnej. Nienawidzę siebie za to kim jestem, bo chciałabym coś osiągnąć, potrafic zapamiętywać różne informacje żeby imponować innym, niestety jedyne co robię to sprzątam, bo do niczego innego się nie nadaje, nawet nie próbuje innej pracy, bo to wstyd byłoby mówić do mnie co mam robić dwa razy. Nie mam żadnych znajomych, jedynie osoba która sie mną interesuje jest starsza ode mnie o 32 lata. Nie wiem co robić w życiu, boję się samotności, ale też boję się mieć dziecko, bo może mieć też obniżoną sprawność intelektualna. Jestem zawiedziona swoją niskością, brakiem wykształcenia. Nie znam się na niczym i boję się wszystkiego, myślenie o jakiś sprawach do załatwienia sprawia we mnie smutek i powoduje, że płaczę, bo jestem słaba. ja chcesz i masz skype to zapraszam live:sylwia7741