TomekMar

Mężczyzna, 41 lat, Warszawa

Lista postów użytkownika
TomekMar

Re: Sporty

bieganie - nie trzeba dużo kasy, dobrze dziala na kondycje i zdrowie, no i schudnie sie szybko. same plusy :)
jak zacząć biegać

TomekMar

Re: remont

ja przez ostatnie 3 weekendy poprawiałem pękniecia i malowałem sciany - samemu zrobiłem cały remony - póki jeszcze na zewnątrz byłlo zimno zeby nie amrnowac teraz czasu :)

TomekMar

Re: hobby jako odskocznia

Ja moge polecic strone z wieloma przykładami na hobby, od wedkarstwa lucznictwa kajakarstwa po wiele innych, warto popatrzyc co inni robia i może znaleźć coś dla siebie :)
Róźne hobby
Sprawdź

TomekMar

Re: Brak hobby

rozne przyklady hobby znajdziesz na tym portalu Xmoon.pl
I oczywiscie wielu powie ze trzeba zaraz miec duzo kasy na hobby i pasje. Wcale nie - niektore moga byc proste i fajne. Wiele przykładów znajdziesz tu: Hobby i różne pasje

TomekMar

Re: hobby jako odskocznia

Dobre hobby wazna sprawa - zeby nie zwariowac od nadmiaru pracy, duzo pomysłów znadziecie na stronie XMOON.pl ale jesli juz to takie bardziej aktywne, niz zbieranie znaczków pocztowych :P i bardziej z ludzmi - wtedy jest fajniej

TomekMar

Re: Odpuścić?

Odpuść faceta, co to mało innych wolnych, jak nie docenia Cie to nie daj sie poniżać. Nic na siłe. Zacznij dbać o sobie - wychodz ze znajomymi. I powoli zapomnisz o nim - a moze poznasz fajniejszego, który doceni w Tobie to co inny nie widział - a pozniej tamten zostanie z niczym. Poderwij innego - przeciez potraficie robic to doskonale :) takie diabełki z Was. Działaj: Kobiety to diabełki kuszą mężczyzn na każdym kroku
A zobaczysz ze wszystko sie ułoży i to szybko :)

TomekMar

Re: Jakie są szanse na poprawę u męża?

Poprawa może być zawsze. Wazne aby szczeze porozmawiac i wyjasnic sobie czego sie oczekuje - kawa na ławę - wiem ze to nie takie łatwe jak sie mowi co sie komu nie podoba w drugiej osobie - ale szczera rozmowa to podstawa - no i chęć naprawy - bo albo sie spróbuje albo trzeba sie rozstac. Poczytaj sobie Problemy w związku to naturalna rzecz. A jak je rozwiązać?
A jak nie bedzie chciał naprawiac to nic nie poradzisz bo na siłe nikogo nie zmienisz.

TomekMar

Re: Posiłki w pracy

Posiłki w pracy pamiętajcie jedzcie ale nie przy biurku. Pewnie nie słyszeliście tego ale jedzenie przy komputerze może zabic :) a dlaczego? Bo na klawiaturze, myszcie jest 4 razy więcej bakterii niz na sedesie :) biurek mało kto czysci i to jest wylegarnia bakterii, przeczytaj sobie tutaj: Nie jedz przy komputerze to może Cię zabić.
Tak samo jak trzeba myc ręce jak sie wroci do domu.