Skocz do zawartości
Forum

Monika661

Użytkownik
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Poznań

Osiągnięcia Monika661

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio z głupiej ciekawości zrobiłam u kosmetyczki henne rzęs, przez co mam spuchnięte oczy i zapalenie spojówek, mam pytanie, czy można pozbyć się tej henny szybciej, czy trzeba czekać aż sama zejdzie?
  2. Hej, czy kręcenie 10 min dziennie codziennie zwykłym, pustym, lekkim hula hop da efekty na boczkach ?
  3. Szukasz motywacji, zajrzyj na facebookowe stronki tam się roi od tego, polecam ci stronkę Ewy Chodakowskiej
  4. Mam pytania, a mianowicie potrzebuję jakiś ćwiczeń na zgubienie TŁUSZCYKU z okolic bioder tzw. ,, boczków " ale nie chcę rozbudować mięśni. POMÓŻCIE PROSZĘ !
  5. Hej, mam 13 lat i mam wystające boczki, macie jakieś ćwiczenia, żebym ich nie miała, ale takich nie mięśniowych ćwiczeń.
  6. W siatkówkę gram od 3 lat, a takie inne ćwiczenia np. rower stacjonarny, bieganie itd. od tygodnia
  7. Dziękuję, za te porady, na pewno skorzystam
  8. Hej, Jeśli lubisz owoce, warzywa itp. to zastąp słodycze, pizze i inne słodkości właśnie czymś zdrowszym, głód można zastąpić też zwykłą wodą.
  9. Hej, mam 13 lat i przeszkadzają mi moje wielkie biodra, kiedy noszę biodrówki, które uwielbiam. Wystają mi moje wielkie biodra. Co mogę zrobić, żeby nie były takie wielkie ?
  10. Witam, Mam pytanko czy mogę stosować dietę 1000kal, mam 13 lat.
  11. Na ukos Kitka czy rozpuszczone włosy
  12. Mam 13 lat i przeszkadza mi to, że jak ktoś na mnie na krzyczy lub ktoś się ze mnie śmieje zaczynam płakać i nie umiem tego powstrzymać, co mam zrobić ?
  13. Hej, też tak miałam na początku jak ty, ale nie przejmuj się, mów sobie, że chcesz schudnąć i musisz ćwiczyć, Jeśli ci to pomaga włącz swoją ulubioną muzykę i ćwicz wtedy czas spędzisz przyjemniej