Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
XoXome

Nieefektywne odchudzanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Mam 15 lat mam 171cm i waże 73kg i od kilku miesięcy właściwie od kwietnia zaczęłam się odchudzać. Nie jest to dieta cud ani nic takiego. Jest to zdrowe i racjonalne odżywianie. Staram się dostarczać organizmowi około 1500 kcal dziennie.Zdaża mi sie cos zjeść słodkiego ale rzadko. Dużo ćwicze. Codzinnie poświęcam godzine na trening ( ćwiczę treningi Ewy Chodakowskiej) do tego dużo jeżdżę na rowerze. Nie stety moja waga stoi w miejscu juz jakieś 1,5 miesiąca. Ale to nie jest tak ważne dla mnie jak wygląd a on się praktycznie nie zmienił. Robiłam nawet badania hormonów tarczycy ale mam bardzo dobre wyniki. Jestem cierpliwą osobą i pełna poświęceń. Wiem że na efekty trzeba czasu ale wydaje mi się że daje go sobie wystarczająco. Dlaczego nie chudnę? Co mogę jeszcze zrobić? Co jest zemną nie tak? Czasami już nie daję rady( głównie psychicznie). To jest dla mnie naprawdę waznę. Proszę o pomoc.
Kasia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Elllena

Przyczyn może być wiele np źle rozplanowane posiłki, np na kolację węglowodany, za duże przerwy pomiędzy posiłkami. To samo z treningiem może jest za lekki, może zbyt małó czasu mu poświęcasz albo nie wykonujesz ćwiczeń aerobowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RAno około 7;15 przed szkołą jem śniadanie ( jest to albo bułka grahamka, albo kanapki z ciemnnego chleba albo owsianka)
około 11-12 drugie śniadanie w szkol(bułka grahamka)
o 15 obiad ( tu różnie ale nie jem smażonego tylko mięso jak jest to z grilla i na parze, makaron razowy i brązowy ryż i kasze.)
tak o 17 jem jabłko albo inny owoc
o 19; 30 jem kolacje( owsianka lub jogurt )
Jem bardzo zdrowo dużo warzyw i owoców praktycznie zero chemi. Zdarza mi sie jeść słodycze ale jak już to czekolade nie żadne chipsy ani żadne takie.

Trenuje prawdę mówiąc intensywnie nawet bardzo robię skalpel (to czasami tylko) killer i turbo spalanie - ćwiczenia Ewy chodakowskiej.

Od kwietnia się odchudzam zaczynałam z 75.5 teraz -wrzesień jest 72kg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Majesia

mialam tak jak ty ,ale zaczelam pic przez dwa tygodnie regularnie aqua slim potem po 2 tyg zaczelam diete 100 kcal ,ktora sama sobie zrobilam ,teraz jestem na 1200 i cwicze z mel b , moim zdaniem efekty sa dobre ,bo od zeszlego roku schudlam ok, 17 kg , ja po sobie tego nie widze ,ale kazdy mi mowi ,ze wygladam jak "anorektyczka" co jest dla mnie smieszne, wazylam 75 kg teraz 58 przy wzroscie 171 cm ,i tak jak ty mialam i do teraz mam chwile zalamania, ale nie poddalam sie i nie poddaje , bo nadal mam diete i cwicze ,a efektu jojo nie bylo i nie bedzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lebiotka

~Majesia
mialam tak jak ty ,ale zaczelam pic przez dwa tygodnie regularnie aqua slim potem po 2 tyg zaczelam diete 100 kcal ,

chyba 1000 kcal?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Spróbuj zmienić godziny posiłków np
-śniadanie o 7 rano i tu jedz owsiankę z 3 łyżek płatków owsiany zalanych wodą ( do poziomu płatków), do tego dodaj 100 g jogurtu i np połowę banana
- II śniadanie o 10. - jogurt 250 ml, średni banan lub serek wiejski
- 13 - przegryzka czyli np małe jabłko, mały jogurt do picia
- obiad o 16 - kurczak gotowany, z makaronem i surówką czy sałatką
- 19 kolacja. - unikaj węglowodanów. Lepiej zjedz coś białkowego np pastę jajeczną, jajecznicę, sałatkę z kurczakiem, bądź tuńczykiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nitka

ja bardzo dużo diet próbowałam i różnie to się koczyło...zazwyczaj fiaskiem. dlatego teraz po prostu próbuję zdrowo sie odżywiać i do tego wprowadziłam także sycące soki sportfood - często nimi zastępuje też posiłek bo niezle sycą. i jak dotąd udało się zrzucić trochę kg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Panikna

Hej, jeśli chcesz schudnąć 10-20 kg w miarę krótkim okresie czasu to polecam ci tego bloga:

http://dietalux.wordpress.com/

Na stronie poniżej znajdziesz dobre i tanie tabletki które Ci pomogą schudnąć, sama z nich korzystałam i jestem bardzo zadowolona, powodzenia w chudnięciu koleżanki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grubcia

Myslę, że powinnaś skonsultowac się z dietetykiem. On skieruje Cię na stosowne badania, stworzy diete idealną dla Twoich potrzeb. Polecam wykupić konsultaję przez medistore! Mają tam nawet takie pakiety, jak np. :bądź slim". Bardzo fajne rozwiązanie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Matylda Książek

„Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną” – w jednym z filmików pada cytat ze znanego filozofa i lekarza. Jak to wygląda w przypadku zdrowego odżywiania? Czy możemy czerpać przyjemność z tego, co jemy, a równocześnie zachowywać piękną i zdrową sylwetkę? Czy musi się to wiązać z jakimś przymusem? Nie! Nie musisz być na dietach cud, czy stosować się do narzuconych z góry planów odżywiania. Twoje problemy mogą rozwiązać się całkowicie naturalnie! Jednak, aby było to możliwe i przebiegało zdrowo, musisz poznać kilka zasad zdrowego odżywiania. Koniecznie obejrzyj fimy z tej listy: youtube com/watch?v=S6B-EJ7IrZc&list=PLkFYBPzv0mgUJSj63L4vFOQMTKiHfJDEj&index=2. Znajdziesz tu fachową wiedzę i podejście skupione na drugim człowieku. Zrozumienie to podstawa. Regulacja apetytu również. Bez niej nie da się jeść wszystkiego i czerpać z tego należytej satysfakcji!

 

Wielkie znaczenie dla naszego odżywiania ma systematyczność. Nasz organizm reaguje na to, co powtarzalne, jeżeli będziemy jedli regularne posiłki o podobnych do siebie porcjach pod względem wielkości, to nasz organizm przyswoi sobie tę wiedzę i zacznie funkcjonować w oparciu o nowe wytyczne. Sprawdźcie sami!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bogna Newman

Problem niezdrowego odżywiania się jest wszechobecny. Wiele dolegliwości i chorób wynika właśnie z tego. Mnóstwo osób w ogóle nie przejmuje się tym, co jedzą. Mówią „tak już mam” i tyle. Rzeczywistość żywieniowa Polaków wcale nie musi tak wyglądać!

 

Możemy zmienić swoje odżywianie i jest to w naszej mocy. Wbrew pozorom, nie mogą być to radykalne zmiany, ale niewielkie… Stopniowe! Dlaczego? Nie chodzi o to, aby doznawać szoku i rezygnować z siebie, czy swoich potrzeb. Pierwszy i ważny krok do zmiany, to podjęcie próby regularnego odżywiania się.

 

Warto ustalić sobie stałą liczbę posiłków i ich pór. Do tego warto zadbać o to, by posiłki miały podobną wielkość. Pomoże Wam w tym program DrDietman – jest całkowicie bezpłatny! Poznaj zasady zdrowego odżywiania się i zacznij zmianę już dziś:

 

To wiedza dostępna dla każdego i to na wyciągnięcie ręki. Aby być na bieżąco, subskrybuj kanał Jedz Dobrze By Młynarski. To, co wydawało Ci się niemożliwe – jest w Twoim zasięgu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...