Skocz do zawartości
Forum

Jak schudnąć przy siedzącym trybie życia?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem Ania, mam 48 lat i właśnie dołączyłam do grona forumowiczów abcZdrowie. Jestem nauczycielką w szkole podstawowej i bardzo chciałabym zrzucić kilka kilogramów. Przy wzroście 165 ważę 75 kg. To zdecydowanie za dużo i bardzo chciałabym zrzucić ok 10-15 kg i znów być atrakcyjna kobietą we własnych oczach oraz oczach mojego męża. stosowałam najróżniejsze diety, ale te niestety tylko działały chwilowo bo po ich zakończeniu znów przybierałam na wadze. Staram się nie jeść słodyczy i jak najwięcej chodzić pieszo. Proszę pomóżcie! Może macie skuteczne sposoby na odchudzanie :)

Odnośnik do komentarza

Witaj Aniu!
Masz niestety rację co do twojej wagi. Nie jest jednak aż tak tragicznie. Oczywiście powinnaś zrzucić co nieco ale nic na siłę. Pamiętaj o tym, że odchudzanie jest procesem długotrwałym i polega na konsekwencji i samozaparciu. Decydując się na odchudzanie nie powinnaś liczyć na żadne diety cud, bo takie nie istnieją. Co Ci będę mówił, z Twojej wypowiedzi jasno wynika, że na wielu takich już się zawiodłaś. Myślę jednak, że jako pedagog jesteś na tyle inteligentna osoba, że wyciągniesz z przygody z dietami jakieś konkretne wnioski. Co do skutecznego odchudzania, to powiem szczerze, że nie da się daną metodę dopasować do konkretnej osoby. w takim przypadku do odchudzania każdy musi podejść indywidualnie. To com jednak najważniejsze to zdrowe i racjonalne odżywianie. Bardziej tutaj zwracaj uwagę na indeks glikemiczny a mniej licz kalorie. Oprócz tego zdecydowanie więcej ruchu. Wydaje mi się, że te piesze przechadzki to zdecydowanie za mało. Jeśli uda Ci się znaleźć wolną chwile to proponuję basen albo jazdę na rowerze.
Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Gość Eldorado77