Skocz do zawartości
Forum

Kłopoty z pamięcią i nauką przez stres i zmęczenie


Gość karo1992

Rekomendowane odpowiedzi

Gość karo1992

Odkąd pamiętam byłam zawsze dobrą uczennicą.A teraz coś się ze mną dzieje złego .Mianowicie chodzi o to,że mam problemy z zaliczeniami egzaminów na studiach.Jestem studentka I roku i mam aż 5 poprawek we wrzesniu ;/ od jakis dwóch lat mam problemy rodzinne i dużo stresu,a takze rozpoczelam prae do ktorej musze dojezdzac 50km wstajac o 4 rano praktycznie codziennie.Nie wiem czy taki tryb zycia moze na to wpływac? Bo to nie chodzi o to,że nie chce mi się uczyc,wrecz przeciwnie przysiadam do nauki ,wydaje mi sie ze duzo umiem a przychodzi co do czego - mam pustke w glowie i nic nie moge napisac,zupełnie nic nie pamiętam.Dochodzi również stres związany z bardzo wymagającymi wykładowcami - wymagają strasznie duzo materiału do ogarniecia,jestem studentka za0czna i nie mam czesto sily dodzien sie tego uczuc chocby wypadalo zeby to wszystko pozdawac. Co robic ?!

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem to ty jesteś najnormalniej w świecie zbyt przemęczona. Praca, dojazdy, nauka, stresy w domu. Powinno Ci się polepszyć po dłuższym odpoczynku. Spróbuj wyjechać gdzieś choćby na weekend tak by oderwać się od tego wszystkiego. Najlepiej byłoby wyjechać gdzieś na tydzień ale wiem że to może być trudne

Odnośnik do komentarza

Witam serdecznie,
Chroniczny stres powoduje zaburzenia w pracy pamięci długotrwałej. Do tego dochodzi jeszcze Twoje zmęczenie - mózg potrzebuje dużo energii do pracy.
Tak jak pisała Przedmówczyni - przede wszystkim postaraj się odpocząć. Wykonuj ćwiczenia relaksacyjne, bierz magnez, jedz produkty bogate w potas oraz żelazo - dzięki temu poprawisz przewodnictwo nerwowe, a tym samym usprawnisz pracę mózgu.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto