Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość masa

Białko w diecie na nabranie masy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość masa

Witam. Mam 19 lat 175 cm wzrostu i ważę tylko 57 kg, dlatego postanowiłem wziąć się za siebie. Zamówiłem sobie białko i teraz mam pytanie bo jak trzeba dostarczyć 2,5g białka na kg masy ciała to muszę dostarczyć 140 g białka i tutaj rodzi się pytanie ile gram białka powinienem dostarczać z posiłków, a ile mogę uzupełniać odżywką ?? Jestem studentem więc też za bardzo nie ma czasu na dużą ilość posiłków. Czy można dostarczać więcej białka z odżywek niż z posiłków ??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

najlepiej byłoby aby białko pochodziło głównie z żywności a nie z odżywki, ale jak nie możesz to nie powinno być jakoś zaszkodzić.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Ekotka

ja bym tam odstawiła odżywki bo jestem za naturalnymi składnikami. Białko w odzywce zawsze jest sztuczne wiec na penwo nie jest takie do końca obojętne organizmowi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj,

przede wszystkim napisz proszę w jakim celu kupiłeś odżywkę i dlaczego chcesz dostarczyć organizmowi akurat 2,5 g białka na 1 kg masy ciała? Skąd te wyliczenia?

Białka powinieneś dostarczać przede wszystkim z dietą, natomiast białko pochodzące z odżywki powinno być jedynie uzupełnieniem braków.

Dietetyk w: Poradnia dietetyczna Dietactive
profil FB: Dietactive - informacje, ciekawostki żywieniowe

Kontakt: bartekkulczynski@dietactive.pl

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość nstt

Poczytaj sobie o tych odżywkach https://swiatsupli.pl/pl/65-bialko-roslinne-vegan Obecnie białko dostepne jest w bardzo wielu smakach, również w wersji wegetariańskiej i wegańskiej. W sklepie doradzą Ci jaka odżywka będzie najlepsza.