Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Daria to ja

Odznaczające się sutki

Rekomendowane odpowiedzi

Kurczak uwazaj bo zawalu dostaniesz, to nie ja mam kompleksy i niska samoocene i wstawiam zdjecia penisów na forum poza tym owszem jestem dobrze zbudowany wysoki i dziewczynom sie podobam, i nie robie nikomu przykrości, rownie dobrze Ty mozesz robic mowiac ze nie podobaja Ci sie brunetki. Rzecz gusty i tyle naucz sie szanowac czyjes zdanie i opinie swiat nie kreci sie wokol Ciebie i wokol Twojego penisa. Penisa tez mam wiekszego niz Twoj. Mógłbym wstawic foto ale nie jestem ekshibicjonistą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Acha

Chojrak nie tylko ty masz dość Kurczaka :P on jest jakiś niewyżyty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chojrak a czy twój tekst :

"niektóre dziewczyny są prawie płaskie co to za urok jak dotykanie faceta"

nie obrażają tych kobiet ?
Czy jesteś taki ograniczony czy udajesz :)

ps. Wszystkie chojraki są napakowane jak Pudzianowski
u mnie na takich mówi się wąskobarkowcy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie... Panowie....


Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem
Nigdy więcej nie podnoś na mnie głosu
Nigdy więcej nie zatruwaj słów gorycz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczak ja nie mam duzego biustu a jesli mialabym jeszcze mniejszy to nie obrazilabym sie jakby mi ktos powiedzial ze jestem plaska i nei mam kobiecych piersi nie oszukujmy sie ale przeciez widac. na pewno to nie jest fajne dla kobiety ale to tez nie powod zeby sie obrazac kazdy ma prawo wlasnej opinii skad tyle klotni na forum?
a chojrak ma nick i awatar jak sadze z bajki chojrak tchorzliwy pies bo poznaje po piesku :D


"Kiedy jest smutno, kocha się zachody słońca..."Mały Ksi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Komercha

Słońce przyświeciło i ludziskom w główkach buzujeL:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tom30

czesc  mi mega podobaja sie plaskie dziewczyny male cycuszki mniam szuykam takiej do spotkan  jestem z krakowa okolic  moj nr 507638234 kop3030@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...