Skocz do zawartości
Forum

Płatne pytania


Gość Legion

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wysyłajcie płatnych pytań do ekspertów bo skasują 16 zł i nie dostaniecie odpowiedzi. Ba nawet będą twierdzić, że nie dostali zapytania. Ja tak straciłem 16 zł. Pisałem kilkukrotnie i prosiłem o wyjaśnienie. Żadnych odpowiedzi i wyjaśnień.

Przestrzegam !!!!

Odnośnik do komentarza

Nie wysyłajcie płatnych pytań do ekspertów bo skasują 16 zł i nie dostaniecie odpowiedzi. Ba nawet będą twierdzić, że nie dostali zapytania. Ja tak straciłem 16 zł. Pisałem kilkukrotnie i prosiłem o wyjaśnienie. Żadnych odpowiedzi i wyjaśnień.

Przestrzegam !

Odnośnik do komentarza

Mam korespondencję e-mail z panią Agatą M*** Mogę Panu udostępnić. Kontakt się urwał w momencie gdy jej udowodniłem, że zapłaciłem za poradę. Wcześniej były wykręty tej pani. Proszę zrozumieć tu nie chodzi o te 16 zł ale o fakt. Przypuszczam, że nie ja jeden zostałem oszukany. Ponad to nie oferuje się usługi której nie można wykonać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Lekarze i Eksperci portalu abcZdrowie.pl zawsze odpowiadają na pytania, które zostały opłacone. Jeśli nie otrzymał Pan odpowiedzi a uiścił opłatę za pytanie, reklamację proszę kierować na adres pytania@abczdrowie.pl (pkt. E.1 regulaminu serwisu). W reklamacji prosimy napisać nr transakcji. Reklamacja zostanie rozpatrzona i dostanie Pan odpowiedź zwrotną.
Tutaj zapozna się Pan ze stroną Pytania proszę sprawdzić cennik pytań, możliwe, że zapłacił Pan 16zł nie 19zł jak jest w cenniku, stąd brak pytania u eksperta i nieporozumienie.
Pozdrawiam
moderator

pozdrawiam
moderator

Odnośnik do komentarza

Witam ponownie,
w związku z powyższą kwestią informuję, że chwilowo mamy awarię systemu. Jest to awaria niezależna od nas - moderatorów, lekarzy, ekspertów, dlatego prosimy o wyrozumiałość, w najbliższych dniach problem na pewno zostanie rozwiązany.

Jeśli chciałby Pan sprawdzić status swojego zgłoszenia, upewnić się, że pytanie znajduje się w bazie pytań opłaconych, na adres pytania@abczdrowie.pl proszę przesłać:
a) jeśli pytanie było opłacone smsem:
- numer telefonu
- kod sms, który Pan wysłał
- numer identyfikacyjny pytania (4 cyfrowy)
b) przelewem:
- potwierdzenie dokonania przelewu

Wszystko zostanie sprawdzone i po usunięciu awarii (miejmy nadzieję, że nastąpi to zaraz po weekendzie), Pana pytanie zostanie skierowane do odpowiedniego eksperta bądź lekarza.

Istnieje także możliwość zwrotu kosztów za brak odpowiedzi pytanie powyżej 48 godzin. W tej sprawie, również proszę pisać na powyższy adres mailowy, otrzyma Pan formularz reklamacyjny, w którym należy uzupełnić dane (np. numer konta bankowego) i opłata zostanie zwrócona.
Przepraszamy za problemy i prosimy o wyrozumiałość
pozdrawiam
moderator

pozdrawiam
moderator

Odnośnik do komentarza

I właśnie takich informacji zabrakło ! Proponuję w takim razie więcej dyplomacji w kontakcie z klientem oraz informowanie go kiedy zlecenie zostanie zrealizowane. Wówczas z pewnością unikniecie Państwo tego typu sytuacji. Rozumiem awarię ale chcę wiedzieć co z moim zleceniem.
Teraz już wiem i dziękuję za informację.
Co do kwoty mogłem się pomylić. Możliwe że było to 19 zł.

Odnośnik do komentarza

Ściągnięcie z karty kredytowej, po zadaniu pytania ekspertowi miałem 07.01.2013. Zgodnie z informacją w serwisie, odpowiedź udzielana jest do 72 godzin. Mineło trochę więcej ale zastanawiam się jak długo przyjdzie czekać. Może błędem było płacić za usługę i zapytać po prostu na forum,...?

Odnośnik do komentarza

Mam wasze wskazówki w de. Albo umiecie świadczyć usługi i bierzecie pieniądze albo sprawnie umiecie pobierać tylko pieniądze.
To cholera kolejne jakieś kuglarstwo.
W poniedziałek idę do lekarza tak więc przekazuję moją instrukcję postę powania.
1. Odnaleźć na podstawie nicku i danych rejestracyjnych konsumenta.
2. W związku z nie dotrzymaniem warunków handlowych, dokonać zwrotu pieniędzy na konto klienta.
Klient, pech chciał, ma silnie rozwiniętą świadomość konsumencką.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...