Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Malinka1803

Powrót do wagi sprzed ciąży

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Malinka1803

Witam postanowiłam napisać na tym forum gdyż chcialabym uzyskać kilka porad jak skutecznie schudnąć ok 10kg. Otóż mam 25 lat 165 cm. wzrostu i 70kg. wagi. Przed ciążą ważyłam tak w granicach 60kg. moim największym kompleksem jest duży brzuch ogólnie to w tych okolicach zbiera mi się tłuszczyk:-] nogi mam ładne zgrabne szczupłe ale ten brzuch i wałki na plecach:-( to moja zmora:-( odżywiam się byle jak muszę się do tego przyznać szczerze nie raz nie jem cały dzień to znów na drugi dzień jem co chwila:-/ lubie słodycze i lubie podjadać między posiłkami. nie wiem jaką dietę zastosować i jakie ćwiczenia żeby to się zgrało i dawało efekty. Dodam że zajmuję się synkiem który nie może jeść nabiału także wolałabym żeby i moja dieta nie była zbyt skomplikowana ponieważ i tak spędzam dość czasu w kuchni na pichceniu dla niego. proszę o rady będę wdzięczna bardzo może z Waszą pomocą uda mi się zrzucić cokolwiek. z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno Ci sie uda napisz tylko ile jestes po ciązy i czy po ciazy cos schudlas czy waga sie zatrzymała.
szczerze mowiac to nie wazysz jakos super duzo wage masz w normie. ale jesli chcesz schudnac to bedziesz musiala oprocz paru wyrzeczen jednak troche pocwiczysz mam nadzieje ze znajdziesz chwile!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malinka1803

minęło już ponad 3lata od porodu i waga stoi w miejscu chociaż kiedyś 2 kg. spadło ale to był sezon pracy bo mamy plantacje truskawek także trochę się ruszałam więcej i jeść nie było czasu:-] ale ja źle się czuje kiedy widzę siebie w lustrze... chcialabym znów nosić rozm.38...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej :)
bedziesz nosiła rozmiar 38 moze nawet w te wakacje :)
tylko musisz zrezygnowac z:
pieczywa
makaronów
sosów
pierożków
zup zaprawianych śmietaną (mozesz jesc bez smietany)
sera żółtego
owocowych jogurtów (mają dużo cukru)
ziemniaków

jedz:
chude wedliny
mace zamiast chleba
lekkie zupki jakies krupniczki itd z mala iloscia warzyw bardziej do popicia, bez kluseczków jak juz to troszke
chudy kotlecik z piersi gotowany na parze i suróweczka np z buraczków bez ziemniaków
pij ok 2 litrow wody dziennie
zrezygnuj z kolacji o 17 zjedz owsianke płatki na pleku, ewentualnie kanapeczke z łososiem

rób:
brzuszki
spaceruj dużo
hula hop
wysypiaj sie 8 godzin - to korzystnie wpływa na metabolizm

:))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malinka1803

Dzięki dziewczyny zabieram się do pracy już dzisiaj:-) tylko mam takie pytanie ile tych brzuszków muszę robić i czy mogę zastąpić te mace ciemnym pieczywem bo chlebek kupuje codziennie świeży ze względu na synka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stopniowo wprowadzaj zmiany zacznij od pieczywa ciemnego ale najlepiej 2 kromeczki max na kanapke nie wiecej jak zglodniejesz to mace wez sobie do chrupania - ja tak robie.

a co do brzuszków zacznij od 10, po tygodniu zwieksz do 20 za dwa tygodnie 25 itp. Zwiekszaj po kilka, zeby nie przesadzic a zeby miesnie sie wycwiczyly i byly przygotowane do pracy. Najlepiej cwiczyc rano i nie jedz przed cwiczeniami najlepiej tak jak sniadanie jesz np 8-9 to cwicz np 10.30-11. pamietaj aby pic duzo wody jak oglądasz tv to usiadz na podlodze nogi proste i sklony rob do jednego kolana i do drugiego zacznij od 5 na lewa noge 5 na prawa tak sobie rob powolutku leniwie ogladajac cos, bo cwiczenia rozciagajace tez pomagaja

mozesz tez cwiczyc razem z dzieckiem bedzie dla Was fajna zabawa albo cwicz dla siebie a dla jego zabawy np podnos dziecko do gory i opuszczaj na dol niziutko az np siadzie na ziemi (zalezy jeszcze ile dziecko wazy) albo stancie do siebie plecami i skrec sie w lewo daj mu buziaka potem w prawo buziaka bedzie i zabawa i cwiczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Komercha

10 to chyba za mało. Musisz wyczuć organizm. Zrób tyle ile dasz radę a potem co tydzien zwiększaj o 10. Jęsli masz duże zakwasy to zrób dzien przerwy na regenerację mięśni. A co do pieczywa to moim zdaniem możesz zamienić. Bo ciemne pieczywo ma dużó błonnika więc nie powinnaś szybko byc po nim glodna:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malinka1803

muszę przyznać że ubogi ten mój jadłospis;P ale coś za coś. Idzie wiosna trzeba się ogarnąć:) wiecie bo ja jak się zdenerwuje to mi się jeść chce odrazu a przy takim małym zbuntowanym trzylatku jakim jest mój synek zdarza sie to często:) ale te ćwiczenia spoko podoba mi sie że stopniowo kiedyś zrobiłam 100 brzuszków odrazu a na drugi dzień nie mogłam się ruszyc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piękna i Bestia

no bo to nie oto chodzi, aby od razu 100 strzelić a na drugi dzień nie móc chodzić... bo to człowiek się tylko zniechęca. Lepiej pomału a systematycznie tak by sie nie przetrenować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Imaralia

Wiele osob zastanawia się jak przygotować się do pierwszej wizyty na siłowni.
Na stronie jest kilka podpowiedzi jak się przygotować.
http://www.keepyour-balance.pl/co-wybrac-trening-tlenowy-czy-beztlenowy/
Jak już będziemy na siłowni i jak określimy swój cel, warto zacząc od rozgrzewki. Zwróćmy uwagę na właściwe przygotowanie sprzętu do ćwiczenia np. zaciski na sztangach. Podczas ćwiczeń zwracajmy uwagę na prawidłowe oddychanie. Warto na koniec treningu wykonać kilka ćwiczeń rozciągających.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Molsza

ja sie zdecydowałam w końcu na odchudzanie przed wakacjami. i wlasnie się udało dzięki temu ze do mojej diety wplotłam też soki sportfood - super opcja i smaczna! bardzo mi pomogły te soki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sandraczek

Chciałabyś schudnąć ale nie wiesz jak podejść do tego tematu? Przeczytałaś wiele książek na temat diet i innych źródeł dotyczących odchudzania. Próbowałaś różnych ćwiczeń, programów i aplikacji? Ale się nie udało… Czy to wina Twojej motywacji? Nie! To kwestia niewłaściwego sposobu. Bardzo ciężko jest zrzucić wagę raz po raz odmawiając sobie dobrego jedzenia. Nie trzeba tego robić. Kluczem jest regulacja apetytu. Jaką masz pewność, że to, co jesz jest naprawdę zdrowe? Sprawdź opinię eksperta na temat konkretnych produktów: youtube com/watch?v=VyOgB9NOzEE.

 

A może Twoje problemy wynikają z czegoś zupełnie innego… Zmagasz się z cukrzycą i masz wrażenie, że Twoje życie stało się nagle mocno ograniczone? Cukrzyca to nie koniec świata. Chociaż jest poważną chorobą, wciąż można cieszyć się smakiem i odczuwać radość z jedzenia. Można? Można! Żywym przykładem jest Zbigniew Młynarski, autor książki „Jedz dobrze i nie tyj”, który sam zmaga się z tą chorobą i chętnie dzieli się wiedzą na swoim kanale na YouTube.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Karolina

Kiedyś myślałam, że szczupła sylwetka jest zarezerwowana dla tych, którzy są tytanami ćwiczeń i wszystkiego sobie odmawiają. Sama nie należę do takich osób i wydawało mi się, że piękna figura jest dla mnie nieosiągalna. Po prostu, sądziłam, że to nie dla mnie. Bardzo się zdziwiłam, gdy zaczęłam stosować rady zawarte w książce „Jedz dobrze i nie tyj”. Okazuje się, że można jeść wszystko i cieszyć się smakiem… To wcale nie oznacza otyłości. W moim przypadku okazało się, że nie potrafię wyregulować własnego apetytu i sięgam po niewłaściwe produkty. Dużo dały mi opinie ekspertów na ten temat: tiny pl/761nb.

 

Kanał Jedz dobrze by Młynarski zaczęła oglądać również moja mama, która jest osobą chorującą na cukrzycę. Miała wiele chwil załamania, które okazały się zupełnie niepotrzebne. Cukrzyca to nie wyrok, choć oczywiście jest poważną chorobą. Moją mamę prawdziwie pokrzepił przykład Pana Zbigniewa Młynarskiego, który opowiada o własnych doświadczeniach związanych z tą chorobą i udziela dietetycznych porad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Emilia

Cukrzyca jest jedną z najpowszechniejszych chorób naszego społeczeństwa. Wiele osób myśli, że to pożegnanie ze smacznym i przynoszącym przyjemność jedzeniem. Dlaczego tak nie jest? Dlaczego cukrzyca to „szczęście w nieszczęściu”? O tym opowiada Zbigniew Młynarski, który chętnie dzieli się swoją wiedzą dietetyczną, doświadczeniem i własnymi perypetiami związanymi z tą chorobą. Warto zobaczyć: tiny pl/7612f.

 

Przekonacie się, że cukrzycę da się oswoić i można z nią żyć całkiem przyjaźnie. Wystarczy wiedza i odpowiedni stosunek do własnego organizmu i możliwości. Każdy z nas ma szanse na dobre i smaczne życie, a cukrzyca nie stanowi żadnej przeszkody, jeżeli jesteśmy wyposażeni w wiedzę i odpowiednie narzędzie. Można żyć szczęśliwie, zdrowo i ciesząc się smakiem. Nawet wtedy, gdy okazuje się, że chorujemy na cukrzycę. Warto posłuchać co mają na ten temat do powiedzenia eksperci. Nie zaszkodzi też skorzystać z programu DrDietman i pomocy sympatycznych dietetyków, którzy wiedzą jak zdrowo wyregulować apetyt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Karolina Far

Temat cukrzycy powraca na święta, trudno się dziwić, skoro raczej lubimy słodycze, a w czasie Świąt czeka na nas wiele pokus. Czy chorowanie na cukrzycę musi oznaczać koniec przyjemności z jedzenia? Czy teraz trzeba sobie wszystkiego odmawiać, na rzecz smutnej miny i ogólnego niezadowolenia? Nie! Zbigniew Młynarski przeszedł już tę drogę i chętnie opowiada o tym, na swoim kanale na YouTube „Jedz dobrze by Młynarski”. 

A może Twój problem jest inny? Zbliża się Nowy Rok, wszyscy robimy postanowienia, a na Twojej liście znowu znalazło się „schudnąć parę kilogramów”. Próbowałaś w tym roku, ale wiadomo, pandemia i stresy, które odbijałaś siedząc z głową w lodówce. Przecież człowiek w tych ponurych czasach potrzebuje przyjemności. No właśnie, czy trzeba ich sobie odmawiać, aby zrzucić zbędne kilogramy? A może po prostu sięgasz po niewłaściwe produkty, które wydają się zdrowe ale tak naprawdę takie nie są? Zobacz co na to eksperci: youtube com/watch?v=vZbifDLEkGc. Nie katuj się w Nowym Roku, ale zadbaj o zdrową i szczupłą sylwetkę siłą natury. Karolina Far, dietetyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Daniela

Za chwilę Nowy Rok. Macie już swoje postanowienia noworoczne? A może na liście znów znalazło się zrzucenie zbędnych kilogramów? To nie takie proste? No pewnie. Zwłaszcza, jeśli katujecie się dietami, do których nie macie żadnego przekonania i robicie rzeczy, które są dla Was bardzo nieprzyjemne. Czy to dziwne, że tak zbudowana motywacja nie utrzymuje się długo? Zajrzyjcie na kanał Jedz dobrze by Młynarski i przekonajcie się sami. Zachęcam Was również do lektury książki „Jedz dobrze i nie tyj” i skorzystania z programu DrDietman. Nawet darmowa wersja oferuje Wam cały szereg możliwości.

 

A może jesteście cukrzycami? To nic wstydliwego. Ta choroba dotyka wiele osób z naszego społeczeństwa. Czy musi oznaczać narzucenie sobie surowego rygoru i rezygnację z wszelkiej przyjemności? Oczywiście, że nie. Spokojnie! Sprawdźcie co ma na ten temat do powiedzenia osoba, która mówi o swoich doświadczeniach z chorobą i dzieli się wiedzą dietetyczną. Zbigniew Młynarski chętnie odpowiada na komentarze i wątpliwości: youtube com/watch?v=RyujdLoBjEc a jego metoda już doczekała się wielu miłośników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewelina

Za parę dni Nowy Rok. Macie już jakieś plany i postanowienia? Święta, kwarantanna – to wszystko sprawiło, że przybyło Wam kilku dodatkowych kilogramów? Czas się ich pozbyć, ale nie jest to takie proste? Jeżeli katujesz się dietą, do której nie masz żadnego przekonania – to nic dziwnego. Tak zbudowana motywacja wcale nie utrzymuje się długo. Sprawdź kanał Jedz dobrze by Młynarski i przekonajcie się, że odchudzanie może być przyjemne. Sprawdź dostępne narzędzia i skorzystaj z nich. Wypróbuj program DrDietman i książkę „Jedz dobrze i nie tyj”

A może Twoim problemem jest cukrzyca? Nie martw się, ta choroba to nie wyrok. Choruje na nią większość naszej populacji. Ale nawet cukrzyca nie oznacza pożegania ze smakiem i dobrym jedzeniem. Sprawdź, co jest ważne przy cukrzycy. Dowiedz się, co na ten temat ma do powiedzenia Zbigniew Młynarski: www youtube com/watch?v=147QxTevqpI, To całkowicie nowe spojrzenie na dietetykę, zobacz jak wiele zmienia odpowiednie podejście. Moja mama, u której zdiagnozowano tę chorobę, dzisiaj cieszy się życiem i jest pozytywnie nastawiona. Wszystko dzięki temu, że zaprzyjaźniła się ze swoją chorobą.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krzysia

Czy wiecie, że osoby chore na cukrzycę wcale nie muszą rezygnować w pełni ze słodkości? To nieprawda, że słodki smak staje się złem wcielonym. Może oddziaływać pozytywnie na każdego, również na osoby z cukrzycą. Ważne jest jednak to, aby łakocie spełniały odpowiednie warunki. To, jakie słodycze spożywają osoby chore na cukrzyce ma ogromne znaczenie dla ich zdrowia i dobrego samopoczucia. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jakie słodycze mogą to być, warto wejść na stronę: youtube com/watch?v=FvwHZS8XcJ0.

 

Polecam Wam również lekturę książki „Jedz dobrze i nie tyj”. Osoby chore na cukrzyce również znajdą tam stosowny fragment dla siebie. Warto skorzystać także z programu DrDietman, który dostępny jest w wersji bezpłatnej i płatnej. Pierwsza wersja programu daje bardzo dużo informacji zwrotnych, dzięki którym już będzie można zacząć działać i wprowadzać drobne zmiany. Cukrzyca to choroba, która jest poważna, ale można i warto się z nią zaprzyjaźnić. Takie życie jest znacznie przyjemniejsze i pełne dobrej energii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa

Są takie przyprawy, na które zimą mamy większą chęć. Wśród nich znajduje się między innymi kardamon. Rozgrzewa, przyjemnie smakuje i na dodatek ma wiele właściwości zdrowotnych. A co na temat kardamonu ma do powiedzenia ekspert? youtube com/watch?v=qKIoVzfFIEI. Pod tym linkiem znajdziecie fachową analizę kardamonu. Na playliście znajdują się także analizy innych produktów. Czy macie pewność, że produkty po które sięgacie są zawsze zdrowe i wartościowe? Jeżeli nie, warto pochylić się nad tematem i przyjrzeć mu trochę bliżej.


To jak jemy, co jemy i w jakich porcjach, ma ogromne znaczenie dla naszego zdrowia. Zdrowa i szczupła sylwetka jest możliwa bez wchodzenia w rygorystyczne diety i ćwiczenia dające wycisk do upadłego. Ten sam efekt można osiągnąć naturalnie, wybierając świadomie i podejmując świadome wybory żywieniowe. Pamiętajcie, że świadoma motywacja da Wam znacznie więcej, niż dieta, do której nie będziecie przekonani. Warto pamiętać o tym i podejmować wysiłek naturalnego podejścia. Moc natury jest przeogromna jeśli odpowiednio ją ukierunkujemy. Jedzcie dobrze i smacznie!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Danka

Niektórzy traktują cukrzycę jak wyrok, a przecież z tą chorobą można żyć tak samo długo, a nawet dłużej, niż osoby, które nie posiadają tego schorzenia. Z tego filmu: youtube com/watch?v=MAgtxHkAEDQ dowiesz się, jak żyć dobrze z cukrzycą. Z tą chorobą można się zaprzyjaźnić, a co najważniejsze może to być życie dobre, miłe i przyjemne. Nic nie jest w stanie dać nam tyle przyjemności, co dobre jedzenie. Nie trzeba z niego rezygnować!

 

Zrozum jak działa Twój organizm. Zrozum, że chce jeść dobrze i zaspokajaj potrzeby organizmu. Możesz to zrobić dostarczając mu wszelkich potrzebnych składników odżywczych w odpowiednich ilościach. Jeżeli zrozumiesz prawidłowości rządzące Twoim organizmem, sposoby działania organizmu, będzie Ci znacznie łatwiej żyć miło, przyjemnie i smacznie. A co najważniejsze, zdrowo. Pamiętaj, że w zdrowym ciele, zdrowy duch. To drugie nie jest jednak bez znaczenia i również wpływa na nasze ciało. Dlatego radość z życia, jedzenie tego, co lubimy i co nam smakuje, jest tak ważne dla zdrowia i dobrego samopoczucia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...