Skocz do zawartości
Forum

Gdzie najlepiej z pracą


Gość Bezrobotna

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bezrobotna

Jestem z województwa lubelskiego z małej wioski .  Szukam swojego miejsca gdzie znalazłabym pracę . Byłam na stażu jako sprzedawca w sklepie spożywczym, pracowałam na czarno w lesie sadząc drzewka i rózne prace ochraniające te drzewka przed zwierzętami oraz sprzątanie gałęzi. Nie interesują mnie prace typu fryzjerka, kosmetyczka sama nie korzystam i się do tego nie nadaję, nie jestem zainteresowana opieką nad osobami starszymi i dziećmi, nie jestem zainteresowana pracą w rolnictwie chcę sie wyrwać ze wsi, nie interesuje mnie praca call center ani żadne tego typu, nie jestem zainteresowana pracą biurową, pracą ze znajomością języków, nie mam prawa jazdy i nie planuje robić w najbliższym czasie. Mogę sprzątać oby nie myć okien bo mi to nie wychodzi, mogę gotować lub bardziej pomagać bo nie mam doświadczenia, pasji ani wykształcenia w tym kierunku gotuję bo muszę jeść i rodzina, nie interesuje mnie praca na zmywaku oczywiście czasami umyć coś to tak ale nie stertę naczyń przez cały dzień, mogę pracować na produkcji o ile nie będzie bardzo skomplikowana, nie mam łatwośći w uczeniu teorii ale jestem chętna na naukę rzeczy praktycznych. Mam ukończonego technika rachunkowości ale żadnej wiedzy w tym temacie wiem tylko co to są aktywa i pasywa i co jak się księguje na kontach łatwiejsze rzeczy. Mogłabym wpisywać faktury do programu to robiłam na praktykach. Ktoś by nazwał to pracą jako wklepywaczka danych. Biorę pod uwagę woj. lubelskie, podkarpackie, podlaskie i świętokrzyskie ze względu na bliskość rodziny w moim województwie. Najlepiej wolałabym aby to było małe miasto.  do 20 tys mieszkanców ewentualnie do 60 tys. Czy możliwe to jest? Czy raczej szukać w stolicach tych województw? Czy w ogóle nie ma sensu w tych województwach? Czy możecie doradzić takie mniejsze lub większe miasta w tych lub innych województwach? 

Odnośnik do komentarza