Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość m...s

Witam, od 23 marca biorę tabletki antykoncepcyjne jednoskładnikowe Ovulan, gdyż pod koniec stycznia urodziłam dziecko i karmie piersią. 1 kwietnia wieczorem pojawiły się niewielkie plamienia a 2 kwietnia już obfite, mniemam, że to była miesiączka, bo bolał mnie brzuch tak jak zwykle, krwawienia ustąpilo 8 kwietnia. 14.04 oraz 15.04 pojawiły się bóle w jajnikach najpierw w prawym i delikatnie w lewym, kłucie jakie zawsze miałam podczas owulacji, czy to możliwe że ona wystąpiła? Dodam, że biorę tabletki regularnie,natomiast w zeszła sobotę (dziś jest czwartek) spóźniłam się z tabletka o 1.5 h a we wtorek o 2.5 h, były to tylko dwa takie przypadki, poza tymi dniami biorę tabletki o równo wyznaczonej porze każdego dnia. W ulotce wyczytałam, że jeśli spóźnienie nie wynosi więcej niż 12h to trwałość tabletki jest zachowana, jednak zmartwilo mnie to pobolewania jak na owulacja.. Czy faktycznie mogła wystąpić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pola

polecam edukację, ja regularnie czytam NaturalnaPlodnosc . pl można znaleźć tutaj różne alternatywy do hormonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...