Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość i...k

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość i...k

Witam, bralam tabketki antykoncepcyjne przez 9 mc. Odstawilam je , dostalam swoja miesiączke po 2mc. Pozniej znowu nie mialam jej ok 40 dni. Nastepnie dostalam 3 regularne okresy tzn co w6 dni. Nastepny okres znowu sie spoznil 48 dni i teraz juz jest regularnie. Bylam u ginekologa zrobil mi usg. Powiedzual ze mam przyjsc jak bede w ciąży...wspominalam lekarzowi o moich problemach skornych i przetluszczajacych sie włosach...nic mi nie odpowiedzial. Poszlam do dermatologa powiedzial ze wyglada mu to na hormony. Przepisal mi witaminy . Wspolzyje juz ok 5 mc bez zabezpieczenia i nic...Mam 34 lata i zastanawiam sie czy mam sama zrobic badania na własną rękę czy zmienic lekarza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OLA

skonsultuj się z innym lekarzem, ja kontroluje swój cykl dzięki komputerowi cyklu cyclotest myWay, bardzo polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...