Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość k...0

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość k...0

Dzień dobry, od miesiąca zażywam antykoncepcję - dokładnie krążki dopochwowe i przez cały ten okres miałam brązowe upławy, do tego nasilił mi się trądzik. Czy takie objawy sa naturalne czy jednak powinnam zmienić lek? Dodam, że kiedyś tez zażywam taką antykoncepcję tylko innej firmy i nie miałam takich problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość XAA

NIE MAM POJĘCIA, Z HORMONAMI NIGDY NIC NIE WIADOMO, DLATEGO JA STOSUJE ANTYKONCEPCJĘ BEZ HORMONÓW - monitor płodności Afrodyta Smart

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...