Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość k...4

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość k...4

Dzień dobry, w TRZECIM tygodniu antykoncepcji (Vines) godzinę po przyjęciu tabletki wystąpiła u mnie LEKKA biegunka (jedna wizyta w toalecie), wówczas nie pomyślałam żeby przyjąć dodatkową tabletkę. Dokończyłam opakowanie, wystąpiło krwawienie, zaczęłam brać kolejne opakowanie. Cały czas stosowałam dodatkowe zabezpieczenie, jednak w 4 dniu NOWEGO opakowania doszło do przerwania prezerwatywy. Czy antykoncepcja w postaci tabletek działała? Czy może zaszkodziła ta biegunka przy poprzednim opakowaniu? Zastanawiam się czy powinnam wziąć tabletkę '' dzień po'' czy nie jest to konieczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ala

NIE MAM POJĘCIA, Z HORMONAMI NIGDY NIC NIE WIADOMO, DLATEGO JA STOSUJE ANTYKONCEPCJĘ BEZ HORMONÓW - komputer cyklu cyclotest myWay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...