Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość d...a

Od grudnia stosuję antykoncepcję hormonalną - plastry Evra. W lutym, na ok. 4 dni przed planowaną miesiączką wspolzylam z chlopakiem, wytrysk pierwszy raz byl w pochwie. Okres mi się spóźnił ok 2 dni, ale wygladal normalnie. Na wszelki wypadek po tygodniu od zakończenia miesiaczki zrobilam test ciazowy, wyszedl negatywny. Jednak w marcu znowu spoznil mi sie okres o 3 dni, trwal okolo 5. Krwawienie bylo raczej skape, krew byla doslownie czarna ze skrzepami. Wlasciwie mialam wrazenie, ze wyplywaja ze mnie same czarne skrzepy. Ponownie zrobilam test ciążowy i ponownie wyszedl negatywny. Czy taka miesiaczka jest normalna w trakcie stosowania antykoncepcji? Czy moze byc wynikiem ciazy albo choroby? Dodam, ze kolposkopia wykazala u mnie drobna zmiane na szyjce macicy, do obserwacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nina

Przy hormonach to nie miesiączka tylko krwawienie z odstawienia. Czy normalne? No nie wiem... ale że jak się spóźnia? Cykle sa po 31 dni czy co? Może to nie jest dobra forma antykoncepcji dla ciebie. ja to monitoruję cykle na Cyclotesterze My Way i w dni płodne zabezpieczam się mechanicznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anna

wiesz, mimo tabletek to lepiej i tak dodatkowo zabezpieczać się barierowo. Ja korzystam z błony dopochwowej vaya. Co do skrzepów, to niezbyt normalne przy hormonach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...