Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość t...0

Dobry wieczór, Przez około 2 lata stosowałam antykoncepcję hormonalną (drosfemine lub inne o tym samym składzie). Z racji tego że jestem osobą nierozgarniętą w czasie gdy robiłam jak co miesiąc przerwę od brania tabletek (białe tabletki placebo) troszkę się zagubiła w akcji.. Mianowicie, miałam rozpocząć nowy cykl w środę a tabletkę wzięłam dopiero w niedziele i zorientowałam się po czasie ze coś jest nie tak Automatycznie przerwałam stosowanie antykoncepcji i już więcej nie wzięłam tabletki Dodam, że było to Ok 2 miesiące temu i nie miałam od tamtej pory miesiączki ale to raczej normalne Od momentu odstawienia tabletek zauważyłam u siebie problemy żołądkowo-jelitowe m.in. takie jak wzdęty, okrągły brzuch, zaparcia bądź całkiem odwrotnie i wiele innych rzeczy z tym związanych Co powinnam zrobić by praca moich jelit wróciła do normy? przerwałam antykoncepcję nieplanowanie i chciałabym do niej powrócić gdy tylko będzie możliwość - czy powinnam i czy to zdrowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...