Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość l...5

Dość niekomfortowa sprawa ale 2 tyg po okresie zaczęłam plamić, trwało to 11 dni było 7 dni przerwy i znowu plamie, uprzedzając - nie jest to okres bo nie mam objawów jak przy okresie, do tego krwi jest mało. Jestem umówiona do lekarza ale wizytę mam dopiero za ponad miesiąc nie wiem co się dzieje i do kogo się muszę udać. Dodam ze leczę się na niedoczynnosc tarczycy i hormony mam dobre. Proszę o pomoc jestem załamana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ola

Normalne, takie śródcykliczne plamienia sie czasem pojawiają. MOże metoda antykoncepcji ma na to wpływ. Ja od kiedy używam diafragmy caya to nie mam tych plamień,, ale przy pigułkach miałam często gęsto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...