Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość j...a

Dzień dobry, bardzo boje się ze jestem w nieplanowanej ciąży. Biorę tabletki antykoncepcyjne i dodatkowo stosujemy prezerwatywy, nic nie zostało pominięte ani nie pękło, najpóźniej tabletke wzielan 2 godziny po ustalonej godzinie. Wczoraj jadłam bardzo dużo niezdrowego jedzenia i obudziłam się o 2 w nocy z bólem brzucha i mdlosciami. Zaczęłam brac placebo, jestem na 2 tabletce z czterech i posiadam tylko białe lub biało przezroczyste plamienie a krwawienie. Może to wszystko byc związane z bardzo dużym stresem w moim życiu? Mam ból w podbrzuszu lecz nie jest on silny. Wzdęcia, uczucie jeżdżenia w brzuchu i przelewanie lub pękanie powietrza w brzuchu mam od dluzszego czasu oraz twardy brzuch. Ostatnio dostałam okres po 3 placebo, 5 dni po stosunku. Mam schizy i boje się ze mam każdy objaw. Czy to może byc ciąża? Mam tez widoczny pasek od pępka w dół i wrażenie żyłek na piersiach co może byc spowodowane hormonami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tola

Panikujesz. Poczytaj sobie na portalu Naturalna Płodność. Tam są ciekawe artykuły na te tematy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Milka

Moim zdaniem po prostu niepotrzebnie się stresujesz. Jak była gumka i tabletki, to nie ma jak. Może pewniej czułabyś się przy diafragmie Caya. Mi np. lepiej odpowiada diafragma niż prezerwatywa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...