Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość k...d

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość k...d

Dzień dobry . Tydzień po przyjęciu escapelle pojawiło się krwawienie (niestety nie wiem czy to efekt uboczny tabletki czy okres bo zawsze miałam wszystko nieregularne) W pierwszym dniu krwawienia przyjęłam pierwsza tabletkę anty daylette. Teraz jestem przy 9 tabletce z blistra. Czy nawet jest okazałoby się ze to krwawienie to tylko po escapelle to po 9 dniu brania tabletek jestem zabezpieczona ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kicia

tabletka dzień po rozregulowuje cykl, dlatego ja zapobiegam korzystając z komputera cyklu cyclotest mYWay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość agnieszka

Lepiej zawsze dodatkowo zabezpieczać się. Ja mam diafragmę caya

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...