Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość t...a

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość t...a

Witam mam taki problem bo przez około 2/3 lata zażywam tabletki antykoncepcyjne i zawsze brałam regularnie ale po 21 dniach brania tabletek miałam 7 dni przerwy żeby wystąpiło krwawienie, tabletkę miała zażyć w czwartek ale zażyłam w środę czyli jakby na 7 dzień a nie na 8 i moje pytanie jest takie czy teraz moje zabezpieczenie przestanie działać? Czy okres wystąpi dzień wcześniej niż zwykle? Bardzo proszę o odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Amin

Z tabletkami jest dużo problemów dlatego sama kupiłam wkładkę diafragma caya i jestem zadowolona 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...