Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość p...f

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość p...f

Witam, od 3-4 lat przyjmuje tabletki antykoncepcyjne. Krwawienie z odstawienia zawsze przychodzilo i trwalo 2-4 dni, co do dnia, bylo bardzo skąpe. Wczoraj byl 3 dzien odstawienia, teoche bolal mnie brzuch, polecialo troche ciemnovrazowej krwi i nic wiecej. Ostatnio wspolzylam 2 tygodnie temu, nie zostala pominieta zadna tabletka i zawsze stosujemy prezerwatywy. Dodam, ze od paru dni bardzo sie stresuje, oraz wczoraj lecialam samolotem i zazylam alprazolam. Czy powinnam sie martwic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Amin

Radzę jednak zastanowić się czy te tabletki to na pewno taka dobra sprawa może poszukaj czegoś dla siebie na naturalnaplodnosc . pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...