Skocz do zawartości
Forum

Nieuczciwe traktowanie klienta przez sklep intnetowy


Gość Matylda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś spotkała mnie przykra sytuacja ze sklepem internetowym popularnej marki sieciowej c&a. Bardzo zdziwiłam się, że nie tylko mnie, a w sieci jest dużo negatywnych opinii. Już nikomu nie można wierzyć. Czy urzędy ochrony praw konsumenta jakoś monitorują działanie takich sklepów. Przecież oni chyba obracają pieniędzmi klientów i na tym się bogacą. Link do opinii podaję: https://www.opineo.pl/opinie/c-and-a-com/2,negatywne#opinie. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...