Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość i...2

Przypisana została mi antykoncepcja ze względu na trądzik i bolesne miesiączki. Lekarz nie przeprowadził dokładnego wywiadu. Po zakupieniu tabletek doczytałam że podwyższa ryzyko powstawania zakrzepów krwi w szczególności jeżeli w rodzinnie występowały takie przypadki. Moja mama posiadała żylaki (jest po operacjach). Przypisano mi lek „dionelle”. Czy w tym przypadku tabletki nadają się do wyrzucenia bo jestem w dużej grupie ryzyka? Czy jednak mogę spokojnie próbować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kaja

myślę, że powinnaś skonsultować się z innym lekarzem, który całościowo spojrzy na Ciebie i przeprowadzi wnikliwy wywiad. Ja jestem w podobnej sytuacji, dlatego też nie mogę przyjmować hormonów. Zabezpieczam się mechanicznie diafragma caya i dodadtkowo monitoruje swoj cykl dzięki Afrodyta Smart

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...