Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Xyz

Tabletki antykoncepcyjne a brązowe upławy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Xyz

Mam nieregularną miesiączkę z powodu PCOS, dlatego pierwszy raz będę przyjmowała tabletki antykoncepcyjne. Pierwszą tabletkę powinnam wziąć pierwszego dnia okresu, ale zamiast niego pojawiły się brązowe upławy. Czy takie upławy to już miesiączka i powinnam zacząć kurację? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maja

kurde nie wiem, ale serio musisz brać tabsy? mi strasznie rozwaliły organizm, dlatego korzystam z komputera cyklu cyclotest myWay, polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...