Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość k...a

Dzień dobry, jestem kobietą 24 letnią, od 3 lat biorę antykoncepcję hormonalną. Od pewnego czasu dokuczają mi takie objawy jak: - suchość pochwy - bardzo niskie libido - wypadanie włosów - uczucie ciągłego zimna - zmęczenie i senność, czasem uczucie omdlenia - rozchwianie emocjonalne (płacz bez przyczy) - przed zastosowaniem antykoncpecji miałam nieregularne miesiączki (nawet 3-4 msc bez okresu) Wykonałam szereg badań i czekam właśnie na wizytę u endokrynologa. Mam wysoką prolaktynę i kortyzol. PRL: 45,23 (normy: 6-29,9) KORTYZOL: 43,9 (normy: 6,2-19,4) - badanie rano TSH: 2,82 (normy: 0,27-4,2) Czy powinnam się martwić? Czekam 3tyg na wizytę i zaczynam panikować. Będę wdzięczna za opinię i wzkazówkę do dalszych badań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...