Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość zikiii

Klimatyzacja

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zikiii

Mieszkanie na poddaszu już mnie nieco męczy i zastanawiam się coraz bardziej nad tym, by zrobić sobie klimatyzację, tylko w sumie w tym temacie jestem laikiem więc jak macie jakąś firmę, która może coś sensownego podpowiedzieć, ma pod tym kątem jakieś doświadczenia i może całą instalację przygotować to chętnie skorzystam z podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wielu z nas pamięta czasy, w których grzejniki w pokojach nastawione były na maksymalną temperaturę, a okna otwarte, żeby wpuścić do wnętrza świeże powietrze. Było to rozwiązanie, które pozwalało uzyskać mikroklimat przyjemny do życia i... całkowicie nieekologiczny. Dziś - jedni z nas przymuszeni przepisami i wysokimi opłatami za straty ciepła, inni - podążając za zdrowym rozsądkiem nie pozwalają sobie na takie działanie. Tamte czasy mam nadzieje, że już nie wrócą. Sama chcę zainstalować klimatyzację z Łodzi https://erco-lodz.pl/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Akurat ja mieszkam w bloku, więc nie każde rozwiązanie u mnie się nadaje jeśli chodzi o klimatyzację. A postanowiłam sobie, że w tym roku nie będę się męczyć w upały. Najprościej to kupić przenośne urządzenie. Jak przeglądałam ranking klimatyzatorów https://ranking-klimatyzatorow.pl/  to są różne urządzenia do wyboru. Trzeba tylko na parametry patrzeć i funkcje, żeby wybrać jak najbardziej odpowiedni. Przydatne takie porównanie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.