Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość k...a

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość k...a

Dzień dobry, mam 19 lat. Stosuje antykoncepcję hormonalną w postaci tabletek Atywia od czerwca. Miałam niestety problemy żołądkowe i dostawałam biegunki ok.2-3h po zażyciu tabletki. Skonsultowałam się z moim lekarzem dopiero po 3 dniach, który zalecił przez dwa kolejne dni zażyć po dwie na raz tabletki. Sytuacja miała miejsce w 3 tygodniu cyklu od poniedziałku do środy. Współżyłam w niedziele przed problemami żołądkowymi. Moje pytanie brzmi czy, ochrona została zachowana? Czy powinnam zastosować dodatkową formę zabezpieczenia jeśli chce współżyć w najbliższym czasie? Czy może trzeci dzień wziąć podwójną tabletkę dla pewności zachowania skuteczności antykoncepcji? Czy istniała możliwość zapłodnienia na przestrzeni tych dni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...