Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość m...l

Stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość m...l

Dzień dobry. Mam 51 lat i od 2018 roku stosuje htz. Najpierw przez ponad rok brałam plastry Systen Sequi a teraz (ok. 6 mcy) biorę plastry Systen Conti. Przez cały czas stosowania tych plastrów krwawie. Przy plastrach SS krwawienia były nieraz b.obfite dlatego. lekarz zmienił mi na SC. Obecnie krwawienia są Lekkie ale za to co 2 tygodnie. Badania wszystkie mam ok. Lekarz też powiedział, że jest wszystko w porządku. Jednak trochę mi to doskwiera. Chciałbym się zapytać czy mogę w każdej chwili przerwać stosowanie tych plastrów. Jaka może być przyczna tych krwawień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...