Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość s...z

Przez 4 lata brałam tabletki antykoncepcyjne Belara ale mialam bardzo nieregularne miesiączki. Ginekolog po badaniach (cytologia, usg ok) zmienil tabletki na Qlaira i kazał obserwować. Od początku brania tabletek mam bóle brzucha, piersi, miesni, jestem nerwowa, mam depresje, caly czas bym spala, przytylam, mam cellulit a okres jest jeszcze bardziej nieregularny, do tej pory miałam go zazwyczaj 2 razy w miesiącu po nawet 10 dni i bardzo zaczęły wypadac mi wlosy, byłam u trychologa, który zlecił badania. Wszystkie wyniki w normie. Wlosów jest 60 % ubytek, trycholog mowi, ze to muso być od tabletek bo badania ok. Okres od 2 miesięcy się nie pojawił. Robiłam test, nie jestem w ciąży. Mieszkam na Islandii i nie mam możliwości dostać się do ginekologa. Proszę nakreślić mi na jakie tabletki mogłabym zmienić teraz ? tutejsza lekarka wpisze mi każde ale nie wiem jakie mogłabym chcieć. Wspomne tylko, że nie mam problemów z krzepnięciem, papierosów nie palę, mam 26 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...