Skocz do zawartości
Forum

Mam dosyć swojego życia


Gość Reddevil

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Reddevil

Mam dosyć swojego życia. Nic mnie nie cieszy. Mam 24 lata 50tys kredytu, nie mam pracy, mieszkam z chłopakiem, który ciągle pije i to jeszcze za moje pieniądze albo za pieniądze rodziców. Nie wiem co ze sobą robić. Muszę opłacać szkołę, nikt nie chce mnie przyjąć do pracy, bo jestem studentką i w dodatku młoda. Każdy myśli, że szukam pracy, żeby tylko w ciążę zajść.... Dostałam propozycję stażu za 900zl, ale obecnie panuje epidemia, więc urząd nie chce mnie tam wysłać. Nie mam skąd wziąć pieniądze na przyszły miesiąc. Ostatnio mój facet przesadza z alkoholem, przez co zaczynam się zastanawiać po co w ogóle z nim jestem. Kiedyś było nam cudownie, wyjazdy, wyjścia, wspólnie spędzanie czasu. Później się przeprowadziliśmy i on nie mógł znaleźć pracy, a może nie chciał... I zaczął pić. Stwierdził, że to jego ucieczka. Boli mnie to, że codziennie obiecuje poprawę i dalej to samo. Wszystko spada mi na głowę. Momentami nie mam już siły. Mam ochotę skończyć to chore życie. Od jakiegoś czasu zastanawiam się jakby było, gdybym nie poszła do tej szkoły, nie poznała swojego faceta itd..

Odnośnik do komentarza
Gość Franek1339

Głowa do góry moja droga!. Ja jako facet nigdy bym nie dopuścił. Żeby moja kobieta zaczęła tak myśleć o swoim życiu. Co to za chłop Wogole?. Żeby tak zaniedbywac kobiete.? Daj sobie spokój z nim, lepiej to wcześniej skończyć, niż pojawi się jakaś przemoc że względu na jego problem z alkoholem. Jesteś młoda kobieta, masz swoje cele. Nie patrz na nikogo innego. Głowa do góry 

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, Gość Reddevil napisał:

Nie wiem co ze sobą robić

Może zacząć od zerwania z darmozjadem i alkoholikiem i wyprowadzić się. Możesz wrócić do rodziców?

44 minuty temu, Gość Reddevil napisał:

nikt nie chce mnie przyjąć do pracy, bo jestem studentką i w dodatku młoda.