Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość j...3

Ból piersi i brzucha - co to może być?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość j...3

Witam 16 stycznia kochałam się z moim partnerem.. 24 stycznia skończyłam zażywać tabletki antykoncepcyjne i 27 dostałam okres z odstawienia. Od tamtej pory nie wspolzylam ale strasznie bolą mnie piersi, na kilka dni po odstawieniu bolalo mnie w dole brzucha.. Od kilku dni mam nudności co to może oznaczać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ania niania

Najlepiej zrobisz jak napiszesz sobie bezpośrednio na adres lekarz.ginekolog@onet.pl tam uzyskasz bezplatna konsultacje od ktoregos z lekarzy ktorzy wspolpracuja z forum. Ja tez kiedys omawialam problem. Opisz tam dokładnie problem pozostaw nr telefonu kontaktowy aby lekarz mogl sie z tobą skontaktować i będziesz mieć pewność bo tutaj nie ma wsrod nas az takich specjalistów którzy maja taka wiedze lekarska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...