Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość m...m

Niepokojące dolegliwości po zażywaniu amfetaminy - czy uszkodziłem sobie mózg?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość m...m

Witam. Przez ostatni miesiąc zażywałem nieduże dawki amfetaminy (10-30mg, raz chyba 50mg) do efektywnej nauki, zwykle 3x w tygodniu. Raz na imprezie poszło koło 80. Od tego czasu (jak przestałem) łapią mnie okropne brain fogi, rozkojarzenia, odrealnienia, problemy z koordynacją, pamięcią roboczą i ogólnie mgła na umyśle. Mam nieodparte wrażenie że uszkodziłęm sobie mózg, chociaż wszyscy mowią mi że panikuję i nie powinno to mieć miejsca przy takich dawkach. Co mam zrobić z tym męczącym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są zwyczajnie objawy odstawienne. Twój organizm domaga się kolejnych dawek. Każda dawka narkotyku może być bardzo niebezpieczna i na pewno nie wpływa dobrze na CUN. Życzę powodzenia w dalszej nauce, spróbuj jednak innych sposobów, bo ten jest słaby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gosciu4444

nie uszkodziles sobie mogzu spokojnie. nieraz tak mialem a mialem rozne badania tomografie rezonans eeg i nic nie wykazaly (oczywiscie z innego powodu byly robione)
ogolnie wszelkie uzywki tego typu dzialaja na takiej zasadzie ze trzeba na nie uwazac bo mozna sobie cos wmowic przez nie i taki stan moze trwac miesiacami i latami. byc moze nic takiego nie ma tylko myslisz ze tak sie czujesz. zrob przerwe z feta a ty przedmowco nie mow o objawach odstawiennych czegos co nie uzaleznia fizycznie poza tym to male dawki i nawet nie bylo ciagow wiec nie wiesz o czym mowisz. po prostu pod wplywem amfetaminy zachodzi szereg reakcji z mozgu i u ludzi sa rozne rekacje na narkotyk. to nie sa zadne objawy odstawienne tylko uklad nerwowy jest pobudzony pracuje caly czas na ajwyzjszych obrotach i nietudno o stany lekowe, depresyjne, psychozy itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...