Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
alis17

Yaz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Jestem w trakcie brania drugiego opakowania tabletek Yaz. Na wstępie zaznacz, że przyjmuję tabletki antykoncepcyjne po raz pierwszy w życiu. I mam odnośnie ich pytanie, a mianowicie podczas brania tabletek z pierwszego opakowania wystąpiło u mnie krwawienie śródcykliczne i pojawiło się ono półtora tygodnia przed wzięciem tabletek placebo i tyleż też trwało. Myślałam, że gdy zacznę przyjmować białe tabletki (placebo), to gdzieś w okolicach 3 tabletki pojawi się okres, jednak nic takiego nie nastąpiło. Zaznaczę również, że nie wystąpiły u mnie wymioty oraz biegunka. Czy któraś z Was miała również taki problem na początku przyjmowania Yazz-u? Aktualnie biorę drugie opakowanie i zostało mi jeszcze 9 tabletek różowych i następnie białe i zastanawiam się czy wystąpi okres. Aktualnie nie mam żadnych krwawień. Wiem, że organizm musi przyzwyczaić się do antykoncepcji, jednak powiem Wam, że można z lekka od tego zwariować... Będę wdzięczna za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość do autorki

Rzuć tę chemię i zabezpieczaj się w naturalny sposób. Ja stosuje metodę barierową. FemiCap sprawdza się u mnie w 100%. Poczytaj sobie o tym na NaturalnaPlodnosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...