Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość monia24_20084

Sprzęt do ćwiczeń i dieta przy otyłości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość monia24_20084

mam 27 lat i warze 110kg próbuję pozbyć się tych nie chcianych kilogramów,nie wiem jak mam już to zrobić,unikam słodyczy, nie pije alkoholu,nie palę.ale nie mam też za dużo czasu na ćwiczenia,i nie jem dużo bo 4 posiłki dziennie w małych ilościach. teraz to już jestem załamana i czasami mam wrażenie że popadam w załamanie, zastanawiam się nad zakupem rowerka treningowego lub innego urządzenia do ćwiczeń ale nie wiem czy to będzie odpowiedni dla mnie i jaką dietę powinnam stosować czy dieta wysokobiałkowa jest odpowiednia w moim przypadku??proszę o rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rozaliam

Dieta wysokobiałkowa jest raczej na przyrost mięsni. ja bym proponowała np. diete dukana. Podobno skuteczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twoja waga jest za wysoka, musisz schudnąć. Odpowiednią dietą dla ciebie będzie dieta 1400-1500 kcal. Jest to dieta niewykluczająca żadnego składnika pokarmowego. Dieta ta zakłada zmniejszenie dziennej ilości kalorii do 1500kcal.
Na śniadanie przewidziane jest 400 kcal, możemy jeść otręby, płatki owsiane, nabiał, chude wędliny, warzywa i owoce. Śniadanie pełni bardzo ważną rolę codziennym jadłospisie, ponieważ daje energię na cały poranek. Na II śniadanie jest przewidziane 200 kcal, wtedy możemy zjeść jogurt naturalny z musli albo sam z jakimś owocem. Rolą II śniadania jest to abyśmy nie czuli głodu do obiadu i nie musieli podjadać. Na obiad przeznaczamy 500 kcal. Naszym daniem obiadowym mogą być chude mięso z warzywami, ryby, zupy bez śmietany. Po obiedzie jemy podwieczorek, który powinien mieć wartość kaloryczną 100 kcal. Na podwieczorek możemy zjeść sałatkę, serek odtłuszczony. Ostatni posiłek powinien być lekkostrawny i prosty o wartości kalorycznej nie większej niż 200 kcal. Na noc lepiej odpuścić sobie ciężkostrawne potrawy, ponieważ nasz organizm w nocy zwalnia tempo trawienia i nie ma potrzeby dodatkowego obciążania go. Posiłki jemy co 3-4 godziny, pilnując aby pory były posiłków były stałe, a ostatni z nich był jedzony na3 godziny przed snem. Nie możesz podjadać miedzy posiłkami, bo inaczej cały wysiłek pójdzie na marne. Unikaj jedzenia słodyczy i fast foodów oraz niezdrowych przekąsek np. chipsów, są one bardzo kaloryczne. Do picia wybieraj naturalne soki, niesłodzone herbaty lub wodę mineralną. Dla wspomagania efektu możesz pić czerwoną herbatę.
Do diety warto by dołączyć ćwiczenia, które pomogą nam zapanować nad ciałem, wyrzeźbią mięśnie, przyspieszą spalanie tkanki tłuszczowej, zapobiegną powstawaniu nadmiaru skóry i poprawią naszą kondycję. Dobrze by było abyś w ciągu swojego dnia znalazła godzinę czasu, którą możesz poświęcić na ćwiczenia. Jeśli nie lubisz ćwiczyć w domu to zapisz się na aerobik, basen czy siłownię. Nie ważne jaki sport wybierzesz, ważne byś ćwiczyła i jak najwięcej się ruszała. Ze sprzętów do ćwiczeń najlepszy będzie orbitrek, ponieważ ćwiczy całe ciało i nie obciąża stawów. Na początek rozpocznij od 15 minut w umiarkowanym tempie bez obciążenia. Z tygodnia na tydzień zwiększaj stopniowo obciążenie i czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Weeeeeee

Diety są dla głupców wiem to widząc swoją córkę która miała problem z wagą po pierwsze zielsko po drugie parowany kurczak pierś i dużo wody przegotowanej z cytryną dawki jedzenia sam sobie dawkujesz . Najważniejsza jest woda bynajmniej 2 litry dziennie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość magddddd

Dobre zdanie mam o K Sport i ich produkcji. Nie oszczędzają na stali, nie leją jakiegoś taniego metalu który po jednej sesji ćwiczeń zacznie się wyginać na wszystkie strony świata. Mam ich drążek w garażu już dość długo i trzyma się elegancko mimo że sam ważę 90 kg, a jeszcze czasami ćwiczę z dociążeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dabnn

OD niedawna mam w sumie zajawkę na siłownię ale jestem konsekwentny:) Organizację siłowni zacząłem od kupienia drążka K Sport, sprawdza się świetnie, dobrze udało się go zamontować do ściany, siedzi stabilnie nic się nie odgina, nie uderzam kolanami o ścianę, jest okej jeśli chodzi o odległość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość satiin

Zbyt wiele rzeczy w swojej siłowni w domu nie mam ale wystarczająco żeby się zmęczyć :) Na pewno drążek robi super robotę, mała rzecz a cieszy. Zamawiałem sobie coś takiego internetowo od firmy K Sport – k-sport.com.pl. Bardzo dobry kontakt ze sklepem szybka wysyłka, to co mają w ofercie to rzeczywiście jest u nich na stanie, nie trzeba było czekać aż dopiero skądś skombinują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mayczak

Producent i dystrybutor całego wyposażenia na siłownię https://imperium-fitness.pl/ bez zastanowienia jak miałabym kupować to tylko od nich. Z tego co wiem to na tych większych siłowniach mają często od nich urządzenia. Plus ogromny za to, że mają wszystko, akcesoria fitness także. I konkurencyjne ceny. Zawsze też doradzą przy wyborze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.04.2011 o 12:38, Gość rozaliam napisał:

Dieta wysokobiałkowa jest raczej na przyrost mięsni. ja bym proponowała np. diete dukana. Podobno skuteczna.

Aż ręce opadają, mówisz że dieta wysoko białkowa jest zła, po czym proponujesz diete dukan, która odziwo jest wysoko biłkowa, po co się wypowiadasz w temacie, o którym nie masz zielonego pojęcia ?


www.embiznes.pl odwiedź też stronę https://vitwoman.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tttt

Zwróć uwagę na to jak wygląda oferta jeśli chodzi o https://www.k-sport.com.pl/pol_m_Asortyment_Gryfy-i-obciazenia-183.html. Firma ma w sprzedaży wiele różnych sprzętów i faktycznie trening z nimi może być komfortowy. Dodatkowo jakość jest na wysokim poziomie a cena rozsądna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aga222

Najlepiej zainwestować we własny sprzęt do ćwiczeń. Można go szybko kupić online np. w 

https://www.marbo-sport.pl. Posiadanie własnego sprzętu z pewnością zmotywuje do ćwiczeń. A ruch to sprzymierzeniec odchudzania. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marla

Właściwa dieta powinna być ułożona przez dietetyka, a do niego najlepiej udać się z kompletem badań. Dobry dietetyk doradzi też formy ćwiczeń, a przy dużej wadze trzeba uważać na kontuzje. Jeśli inwestować w sprzęt do ja zdecydowałabym się na używany sprzęt do ćwiczeń , to drogi wydatek, a po zrzuceniu kilku kilo można podjąć się innej aktywności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...