Skocz do zawartości
Forum

Nie potrafię pokierować swoim życiem


Gość pwinner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jestem 22 letnim studentem, z dobrej rodziny pod kazdym wzgledem (finansowym, wychowawczym itp.) lecz mam problemy z samym soba. Na pierwszy rzut oka, niczego mi nie brakuje... Mam cudowna i piekna dziewczyne, kilku prawdziwych znajomych (lepiej mniej na ktorych mozna polegac niz 100 dla "slawy") pieniadze, nie musze sie martwic o przyszlosc i wiele innych. Rzecz w tym, ze od malego bylem indywidualista. To ze milion ludzi bedzie chodzilo w czerwonych butach - mi sie nie podoba i bede chodzil w swoich np niebieskich. Moj indywidualizm przeklada sie rowniez na moja wrazliwosc. Odbieram swiat w bardzo emocjonalny sposob, szybko biore pewne rzeczy do siebie, przejmuje sie i tak dalej... biorac oczywiscie pod uwage ze jestem facetem 22-letnim. Chodzi o to, ze nie potrafie kierowac swoim zyciem. Czas plynie, a ja poprostu zyje bo zyje. Czasami mam momenty (nawet kilka dni) w ktorych czuje ze przenioslbym gory, lecz czesto jest tak, ze czuje sie wypalony. Nic mnie nie cieszy, nic nie chce mi sie robic - i nie okreslilbym tego jako depresja. Bo jednak gdyby tak bylo dawno popelnilbym samobojstwo o ktorym zreszta nie raz myslalem - choc w glebi serca wiem, ze w zyciu tego nie zrobie. Jesli chodzi o moja dziewczyne, jest ona dla mnie najwazniejsza osoba na tym swiecie. Zastanawiam sie czemu ona jeszcze przy mnie jest, bo jestem taki nudny, aktywnie nie przezywa tez swojego zycia - a ja wciaz mam wyrzuty sumienia... Jestesmy juz 4 lata, przez pierwszy 1 rok czy 2 lata staralem sie zapewnic nam czas, jednak kazda kolejna propozycja byla odrzucana. Zrezygnowalem, bo ją (ma 21 lat) tylko cieszy fajny serial, zakupy, pojscie do pubu czasami i zajmowanie sie soba. Zaden sport jej nie odpowiada, ani inne popularne i mniej popularne zainteresowania. Za kazdym razem, spotykajac sie, siedzimy w jednym pokoju i albo rozmawiamy lub ogl tv. Zastanawiam sie czy to odpowiednia d