Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość nieznajoma23

Podejrzenie ciąży po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych i braku okresu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nieznajoma23

jestem w cizy czy to jest opoznienie przez odstawienie tabletek  ? okres mi sie spoznia juz 3 dni //

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaja

jezeli odstawiłas tabletki to normalne ze okresu nie dostalas w terminie bo Ci sie organizm rozregulował i na pewno Ci się opóźni, ale jak boisz sie ze mozesz byc w ciazy zrób test

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 dni to jeszcze nie tragedia. Poczekaj może się pojawi. Nie chorowalaś ostatnio albo może jakieś strsy miałaś. To wszystko opóźnia okres.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak Ci sie spozni nawet miesiac to bedzie to normalne. po tabletkach rozne ciekawe zjawiska sa normalne... chyba ze podejrzewasz ze moglo dojsc do zaplodnienia ale to Ty juz wiesz najlepiej


Gdy wabi cię ognik, idź za nim.
Być może zabrniesz na manowce,
ale nigdy nie będziesz sobie wyrzucać,
że może była to Twoja Gwiazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...