Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Probiotyki

Znaleziono 16 wyników

  1. Miałam robione badania krwi i wyszło mi, że mam za wysoki poziom limfocytów. Norma to 20-40%, a u mnie jest 44,8. Co to może oznaczać i czy wynik mógł mi wyjść podwyższony przez to, że przyjmowałam przez ostatnie miesiące probiotyki? Na badania poszłam czując się dobrze i przez ostatnie miesiące nie chorowałam. Mam jedynie zespół jelita drażliwego.
  2. Witam mam skończone 40 lat zażywam pierwszy miesiąc ginoring w trzecim tygodniu to znaczy tydzień przed wyjęciem zaczęły mi się upławy. Wiem że jest to normalne w pierwszych miesiącach używania antykoncepcji ale te upławy są strasznie śmierdzące jak i też okres który teraz mam byłam badana u ginekologa nic nie stwierdził pobrany posiew nie wykazał też ani bakterii ani grzybów (z którymi się wcześniej borykalam leczyłam się trzy miesiące różnymi preparatami biorę też już od conajmniej 3 miesięcy probiotyki ginekologiczne) Co to może być jak temu zaradzić ?Nie zbliżam się do partnera bo jest to bardzo zawstydzające Bardzo dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam Magda
  3. Czy zażywanie oleju z wątroby dorsza, witaminy B5, pikolinianu cynku oraz probiotyków (jelitowa flora bakteryjna od Solgar) może wpłynąć na tabletki antykoncepcyjne? Witaminy i probiotyk biorę rano, a tabletki antykoncepcyjne około godziny 16.
  4. Czy probiotyk Sanprobi IBS i tabletki Scopolan compositum mają wypływ na skuteczność tabletek antykoncepcyjnych ?
  5. Dzień dobry kupiłam tabletki antykoncepcyjne które maja laktozę a ja nie wiem czy nie mam nietolerancji laktozy bo czasami bo zjedzeniu mlecznych rzeczy miałam kołki i biegunki . Czy można stosować probiotyk na trawienie laktozy by przetrawił laktozę w tabletkach i ile mam czekac czy tabletka się wchłonęła ?
  6. Gość

    Seks a ciąża

    Witam, mam 52 lata. Napiszę przebieg moich miesiączek 3 sierp-16 sierp, 28 sierp-18 wrz, 24wrz-9 pażdz, 20 pazdz- 1 listop, czyli są nieregularne. Wcześniej nie miałam prawie 3 miesiące. Obawiam się, że mogłam zajść w ciążę. Nie mam miesiączki, piersi mam powiększone, brzuch wzdęty, obrzmiały srom ale nie mam i nie miałam nudności ani wymiotów. Od 17 listopada brałam antybiotyk i nie zawsze pamiętałam o probiotyku, byłam przeziębiona już tydzień wczesniej, ale nie miałam jak tego wyleżeć. Czy na pewno może to być ciąża czy może objawy po antybiotyku i menopauzy razem. Jestem przerażona, ciąża w tym wieku jest bardzo niebezpieczna. Dodam, że mam już troje dorosłych dzieci. Proszę o poradę, czy zrobić test ciążowy. Dziękuję z góry. Jola
  7. Witam, mam 14 lat. Od jakiegoś czasu mam problemy gastryczne. Od około 3 tygodni mam problemy z wypróżnianiem, zwłaszcza rano, różnie: jednego dnia mam biegunki, drugiego dnia luźny stolec, po chwili zatwardzenie, niepełne wypróżnianie, do tego gazy i wzdęcia. Po konsultacji telefonicznej u lekarza zalecił on stosować lek Mezopral 1x raz dziennie nadczo przez tydzień, niestety nie pomogło, a nasiliło się - jeszcze większe biegunki i częstotliwość wypróżnień. Po kolejnej rozmowie lekarz kazał stosować lek IPP 20 raz dziennie po śniadaniu - efekt ten sam, teraz nie stosuję już nic oprócz espumisanu doraźnie podczas wzdęć i gazów. Czasami również po wypróżnieniu zwłaszcza lub w losowym momencie w dniu mam promieniujące bóle w podbrzuszu lub kłucia w różnych okolicach pępka lub pod żebrami (zwłaszcza lewym.) Dodam, że mój ojciec choruje na zespół jelita wrażliwego - może to genetyczne? 3 miesiące temu miałem zapalenie nerwu twarzowego - 3 tygodnie miałem leczenie sterydami i do tego 5 dni antybiotykiem, tylko podczas antybiotyku stosowałem probiotyk, a dodatkowo jedynie lekarz osłonowo przepisał wtedy mezopral. Teraz suplementuję z polecenia lekarza raz dziennie Witaminę B1 Magnez z B6 zbiór witamin A-Z. Proszę o pomoc, błagam.
  8. Czy probiotyk multilac osłabia działanie tabletek antykoncepcyjnych (vines) ?
  9. Witam, proszę o rozwianie moich wszelkich wątpliwości. Od dwóch lat przyjmuje tabletki vibin w piątym dniu przerwy zaczęłam przyjmować antybiotyk augmentin (7dni, zapalenie oskrzeli) niestety bez zażywania probiotyku. W pierwszym tygodniu przyjmowania tabletek vibin odbyłam z partnerem stosunek przerywany bez zabezpieczenia i 8 dni po zakończeniu antybiotyku miało miejsce kolejne zbliżenie bez zabezpieczenia. Stąd moje pytanie czy istnieje ryzyko zajścia w ciążę? I czy przy najbliższej siedmiodniowej przerwie powinnam wykonać domowy test ciążowy?
  10. Gość

    Seks a ciąża

    Witam, w tym miesiącu zachorowałam na ból ucha, stosowałam antybiotyk Cindamycin przez równy tydzień wraz z probiotykiem. Okres spóźnia mi się już 11 dzień, łącznie wykonałam 4 testy, ostatni został zrobiony w 8 dni spóźnienia i każdy dał wynik negatywny, dodam że przeważnie moje cykle należą do regularnych i nie mam z tym problemów.. Czy to mimo wszystko może być ciąża czy antybiotyk i dość ciężkie zapalenie ucha mogło tak rozregulować cykl?
  11. Witam stosuje tabletki antykoncepcyjne ovulastan czy mogę jednocześnie przyjmować probiotyk doustny albo dopochwowy np lactovaginal? aby zapobiec suchości pochwy
  12. Dzień dobry, Od 2 miesięcy jestem na tabletkach antykoncepcyjnych Qlaira. W dniu 13 tabletki rozpoczęłam przyjmowanie antybiotyku Unidox Solutab (1 tabletka dziennie przez 30 dni) na trądzik. Czwartego dnia stosowania pojawiło się krwawienie śródcykliczne połączone z bólem brzucha, podobnym do okresowego(bardzo nieprzyjemne). Dziś wzięłam 9 tabletkę Unidoxu objawy nie ustąpiły, mają takie same nasilenie. Antybiotyk zdecydowanie zadziałał na trądzik, skóra cała się oczyściła zostały tylko 2 niewielkie aktywne zmiany. Czy mogę skrócić przyjmowanie Unidoxu np do końca opakowania (w paczce 10 sztuk) lub do połowy kuracji(15 z 30 dni), czy muszę się przemęczyć do końca? Czy jeśli przez te pierwsze dni stosowania Unidoxu, które wypadały na 13-15 dzień cyklu, uprawiałam seks bez zabezpieczeń nie wiedząc jeszcze, że Qlaira wchodzi w interakcje z unidoxem możliwa jest ciąża, czy moge założyć ze moja owulacja tak czy inaczej była wstrzymana? Dodam, że probiotyk biorę o 10, Qlairę o 12, a Unidox ok.19/20. Z góry dziękuje za każdą pomoc.
  13. Witam, jak często trzeba przyjmować Lactinova Femina (5 szczepów Lactobacillus)? Ginekolog mi polecił brać ten probiotyk, żeby zapobiec nawracającym infekcjom pochwy. W ulotce napisane tylko, że można brać w trakcie antykoncepcji 1 tabletka dziennie. Stosuję antykoncepcje doustną. Czy powinnam brać jednocześnie z tabletkami antykoncepcyjnymi (21 dni tabletki antykoncepcyjne probiotyk, 7 dni przerwy i potem znowu antykoncepcja probiotyk)? Czy trzeba robić jakąś większą przerwę z probiotykiem?
  14. Witam Biorę tabletki antykoncepcyjne ovulstan, czy mogę stosować również probiotyk dopochwowy lactovaginal aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia infekcji intymnych?
  15. Witam, mam pytanie dotyczące miesiączkowania. Jestem 10 miesięcy po porodzie naturalnym, pierwszą miesiączkę dostałam 3 miesiące po porodzie (karmie mm), przez 3 miesiące brałam tabletki antykoncepcyjne "belara" potem przestałam, zawsze miałam regularny cykl, po porodzie coś się zmieniło. Miesiączka potrafi się spóźnić czasem 4 lub 6 dni, tym razem spóźnia się aż o 16 dni. Robiłam 2 testy ciążowe każdy był negatywny. Czy to może być od czegoś innego prócz ciąży? Choruje na WZJG i przyjmuje pentase i probiotyk vivomix, ale wątpię żeby od tych leków coś mi było. Z góry dziękuję za odpowiedź
  16. Witam, przyjmuję obecnie tabletki Milvane, a więc tabletki trójfazowe. W niedzielę, 9 sierpnia przyjęłam ostatnią, 21 tabletkę, jednak ze względu na urlop i dosyć ciężki dostęp do środków higieny przez kolejne kilka dni (środek lasu, namioty) postanowiłam przesunąć dzień krwawienia zgodnie z instrukcją zawartą w ulotce (zaczęłam przyjmować tabletki z ostatniej, trzeciej grupy nowego blistra). W poniedziałek, 10 sierpnia a więc w pierwszy „nadprogramowy dzień” o 8 rano wystąpił u mnie luźny stolec, o 8:30 zgodnie z planem przyjęłam tabletkę, dokładnie 7 minut później wystąpił kolejny luźny stolec. Zakładam, że upłynęło zbyt mało czasu aby tabletka przedostała się do jelit? Problemy zaczęły pojawiać się jednak później, ponieważ sytuacja powtórzyła się jeszcze ok 8 razy w poniedziałek (co już chyba można nazwać ostrą biegunką), a następnie we wtorek, 11 sierpnia, znowu ok.8-10 razy. Specjalnie jednak drugą nadprogramową tabletkę wzięłam trochę później, ok 10:50, tak aby mój organizm zdołał pozbyć się wszystkiego co w nim zalegało i udało mi się przez 4 godziny od przyjęcia tabletki nie skorzystać z toalety. Czy w takiej sytuacji, gdy teoretycznie odstępy czasowe zostały zachowane, ale biegunka występuję z tak dużą intensywnością antykoncepcja zostaje zachowana? Na wszelki wypadek będę się zabezpieczać dodatkowo przez 7 dni po ustąpieniu objawów, bardziej jednak zależy mi na nie pojawieniu się krwawienia. Czy istnieje szansa, że tabletki się nie wchłonęły i dojdzie do krwawienia z odstawienia w przewidywanym terminie, czyli w czwartek? Dodam jeszcze, że byłam u lekarza , jednak przebywam obecnie za granicą - najprawdopodobniej typowa „Zemsta Faraona”, dostałam jedynie probiotyk i Dicetel, czyli z tego co zrozumiałam lek na spowolnienie perystaltyki, stosowany głównie w Zespole Jelita Drażliwego. Bardzo proszę o poradę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...