Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Zbyszek007

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miasto
    Bychawa
  1. Odpuść, jesli chcesz trollować to ób to gdzie cindziej mnie nie wyprowadzisz z równowagi. Nie interesuje mnie co robi moja była dziewczyna, jest mi z tym dobrze, prawiczkiem nie jestem, miałem kilka dziewczyn i wiem że nie wszystkie to materialistki. Co do uczelni i studiów to idzie mi dobrze nie narzekam, nie musisz isę martwić jaki ze mnie bedzie inż. co do Twoich kolegów, może oni dla ciebie nie majką czasu i wykręcają się pieluchami...Mam znajomych którzy pracują i mają dzieci i co... normalnie wychodzą, spotykają się ze znajomymi. Co do żon kolegów to prawda to poniżej Twojej godności abyś miał się zniżyć do proszenia o swaty... ale czytając to co piszesz to chyba jedyna Twoja szansa. Ja tam jestem szczęśliwy, mam 21 lat, nie jestem prawiczkiem, mieszkam sam, pracuję i studiuję i mam wiele innych zajęc niż siedzenie i trollowanie... Bywaj idę na piwo z koleżanką....
  2. Dlaczego zostałem rzucony - bo trafiłem na materialistkę. Prawda jest bolesna, o tym też gdzieś tam pisałem. Mnie nie obchodzi z kim ona teraz jest, co mi do tego, owszem potraktowała mnie podle, cierpiałem owszem, wściekałem i mówiłem że kobiety to materialistki i tylko na kasę lecą... ale to było zaraz po rozstaniu, byłem młody... potem zobaczyłem że na jedną taką przypada 2 normalne.... po prostu miałem niefarta... bywa. A czy ona pójdzie do ćpuna, dresa czy szefa wielkiej firmy to mnie to już grzeje, jego obskubie i pójdzie od innego... nawet zacząłem ostatnio zauważać że dobrze isę stało, bo mnie już nie obskubie z kasy... jak w tym dowcipie kiedy kobieta zrobi z faceta milionera? Kiedy był miliarderem... żart. Przestań się nad sobą użalać, weź się w garść bo jak narazie to obraziłeś chyba wszystkich na tym forum a nic nie wniosłeś. Masz problem z poszukaniem normalnej laski... wyjdź z domu może wtedy ją spotkasz, popytaj kolegów, przeciez jakiś jeszcze masz? moze ich żony mają jakieś koleżanki, albo coś podobnego. może do Twojej sąsiadki wpada fajna wnuczka, albo kobitka ze sklepu osiedlowego jest fajna... no przecież na świecie nie ma samych mężczyzn.
  3. taaaaak przeczyszcza doskonale...
  4. no to jak tak bardzo chcesz wiedzieć to : 1. Jaka uczelnia - zaskoczę cię politechnika - Inżynieria produkcji. wiem co to znaczy projektowanie, siedzenie nocami nad projektem i dziubanie w kalce. Doskonale wiem jak to smakuje.Nie posądzaj mnie o kupowanie projektów, nic o mnie nie wiesz. nie jestem orłem ale daję radę bez pomocy i kupowania od innych czegokolwiek. A pracować muszę, bo nie mogę siedzieć na garnuszku u rodziców. 2. Ile mam wzrostu mam dokładnie 174 cm. To nie jest dużo ale i nie mało - przeciętnie. Włosy lekko do ramion, brązowe, niebieskie oczy - ale mam nadzieje że to nie jest propozycja matrymonialna...Obwód klatki piersiowej też ci podać? 3. A tu Cię zaskoczę pisałem o tym w innym wątku kiedyś spotykałem się z kobieta która była ode mnie o 7 lat starsza, wiec co nie co wiem o mentalności 25-30. Coś jeszcze chcesz wiedzieć?
  5. Zbyszek007

    Tatuaże u kobiet

    matko tylko nie delfinki
  6. ja raz byłem z kobieta straszą ode mnie o proawie 7 lat to dużo, nie wyszło nam bo mieliśmy inne oczekiwania od życia.... ale pewnie w niektórych przypadkach sie udaje
  7. na pewno powinnaś zmienić dietę taką co przeciwdziała miążdżycy i chorobie wiencowej. do tej diety też warto wprowadzić jakąś aktywność fizyczną choćby spacer aby schudnąć trochę.
  8. współczuje ale moim zdaniem to chyba zbieg okolicznośc choć może masz jakieś predyspozycje do takich chorób
  9. ja bym poszedł do lekarza a potem kupił tę opaskę bo ona jest całkiem niezła.
  10. no na echirurgii jest sporo ja tam też szukałem dużo rzeczy i powiem szczerze jest fajna i bardzo profesjonalna. I pomogli mi tam z tymi moim oprzeniami i kolanem co pisałem tu wczesniej.
  11. Idź do urologa bo sam to na to nic nie poradzisz. Im szybciej tym lepiej.
  12. embolizajca to chyba zamknięcie naczynia ale pewny nie jestem. Musisz zapytać się lekarza,który bedzie przeprowadzał zabieg
  13. moze zmien dietę na jakąś lekkostrawną i jesz np duzó produktów z błonnikiem
  14. Zbyszek007

    Jak urosnąć?

    nie ma nic takiego to wszystko genetyka, a genetyki nie oszukasz
  15. ja mam taki sposób gotowane suszone jagody i potem pije się taki wywar.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...