Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

etui

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Suwałki
  1. etui

    Po co leczyć starych ludzi.

    Pewnie tak powiedział/ła, bo to nastolatka. To jest tak, ja jestem w wieku średnim, a taki nastolatek powie do mnie, per-babcia.
  2. Słuchaj, takie bieganie od psychiatry do psychiatry, też nie ma sensu, bo leki są te same. Mam wrażenie, że najpierw znajdż dobrego, prywatnego psychiatrę i potem zastosuj się do jego zaleceń. Czyli antydepresant zapewne z gr. SSRI w najmniejszej, skutecznej dawce np. paroksetyna. Czy masz depresję czy nerwicę- nie ma na to oddzielnych leków. Jeśli chodzi o te antydepresanty z gr. SSRI- to paroksetyna wydaje się najskuteczniejsza. Poprawa może być od 2-8 tyg. A powinnaś się cieszyć, ze u ciebie podziała najniższa, skuteczna dawka dobowa.
  3. Uważam, że jak najbardziej leki psychotropowe mogą wywoływać zaburzenia pamięci i koncentracji. Dużo zależy od dawek i ilości leków np. nie jeden lek, a trzy czyli antydepresant, neuroleptyk nawet w niskiej dawce i stabilizator. Z tych trzech to stabilizator może być tym głównym lekiem z tym skutkiem ubocznym, jeśli neuroleptyk jest w niskiej dawce-nie na schizofrenię- to być może nie zaburza pamięci.
  4. ...to to raczej nie jest "normalne", że ciało zimne-reaguje na niską temperaturę, a ty nie odczuwasz zimna. Może to jakieś zaburzenia krążenia krwi...najprościej jest iść do l.ogólnego-pewnie jakieś badania krwi czy moczu zaleci i ogólnie cię zbada.
  5. ...wiesz co? A nie jest lepiej zapytać się swojego lekarza, czy dawki leków , które bierzesz troszkę zmniejszyć, a nie pakować się jeszcze w trzeci lek...może te zaburzenia koncentracji, to skutek uboczny 2óch antydepresantów. Ale najlepiej poradż się swojego lekarza.
  6. ...faktycznie, to jest teraz lek na receptę, ale dawki duże, w porównaniu do suplementu-kiedyś. No, to faktycznie-lekarz najlepiej się zna. Sorry.
  7. Cześć, ten Piracetam, to chyba raczej nootrop, nie lek. No, chyba , że coś mi się "pokićkało". Brałam Piracetam, jak kiedyś był jako suplement w kapsułkach. Teraz chyba nie ma, jest luzem-w proszku. Tyle ci napiszę, że brałam chyba ze 3 m-ce. Nic pozytywnego- nie odczułam, po tym specyfiku.
  8. Cześć, sens życia można "znależć", na przykład, jeśli się zrozumie, że więcej niż "wokół własnego podwórka". Można pomagać innym czy to zwierzę czy człowiek i mieć z tego satysfakcję. A człowiek i tak żyje długo, pod warunkiem, że mu zdrówko nie szwankuje. Wielkie cele i te małe sukcesy są ważne w życiu.
  9. Hej, jeśli faktycznie przez przewlekły, długotrwały stres - żle się czujesz, masz bardzo obniżony nastrój , to po to poszłeś do lekarza, czyli po pomoc. Właściwie -antydepresant, to ostateczność. Ale czasami nie ma innego wyjścia. Jeśli tego typu leki są koniecznością, to ...albo 2 tyg. urlop lub zwolnienie lekarskie, a jeśli nie-to początkowo 1/2 dawki do 8 miu dni, potem dawka zalecona przez lekarza. Tego typu leki nie działają po tygodniu, poprawa samopoczucia tak szybko nie nastąpi. Są "po drodze" przemijające skutki uboczne, zanim organizm przyzwyczai się do leku. Poprawa może być po 14 tu dniach, ale to nie norma. Może być i po 3ech, 6ciu czy nawet po 8miu tyg. regularnego brania leku. Każdy indywidualnie reaguje. No i nie jest powiedziane, że musisz brać lek "do końca życia". Przeważnie, to 1 rok czy 1,5 roku, potem się odstawia-stopniowo- nigdy nagle. Zapewne to lek przeciwdepresyjny z gr. SSRI. Więc jeśli nie jest w kapsułce...to 1/2 dawki, potem dawka-najniższa-skuteczna. Ale życzę ci, abyś "dał sobie radę"- bez leków psychotropowych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...